Imam prednju viljusku koja ima kratak steerer tube.
Zanima me vase misljenje o sledecem:
Otisao bih kod nekog "dobrog" majstora i trazio da mi zavari cev istog precnika (i unutrasnjeg i spoljasnjeg) na postojecu cev.
Kazu da je dobar var jaci od originalne cevi, pa me zanima da li je to tacno i u ovom slucaju.
Pozzz
Kratka prednja viljuska
Moderator: Moderatori
Kratka prednja viljuska
Zapremina tela ipak nije dovoljna !
http://www.ehotim.com/blog/category/put ... iciklizam/
http://www.ehotim.com/blog/category/put ... iciklizam/
pa razmisljam da ce var moci lepo da se obradi, da nema neravnine.
e sad bas ne znam da li ce majstor moci da obradi i var sa unutrasnje strane, jer tu treba da mi udje onaj zvezdasti sraf.
e sad bas ne znam da li ce majstor moci da obradi i var sa unutrasnje strane, jer tu treba da mi udje onaj zvezdasti sraf.
Zapremina tela ipak nije dovoljna !
http://www.ehotim.com/blog/category/put ... iciklizam/
http://www.ehotim.com/blog/category/put ... iciklizam/
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Huh .. nije sporno obraditi var,sporno je to koliku ce povrsinu var da uhvati,
i koliko ce vara da ostane posle obrade.
Jedino kako mozes dobro zavariti dve cevi,a da se posle obradi var da bude potpuno ravan,
jeste da se obe cevi obrade na strugu,tj da im se napravi "kanal" na ivicama,
zatim se prislone i zavare,tj kanal se ispuni varom,a visak vara obradi.
Za tako nesto za steerer cevi definitivno nema mesta (debljine)
a i cik da vidim kako ces da uhvatis celu vilu u glavu struga da bi obradio cev..
Sta bi mooozda i moglo,jeste da tu tvoju zamisao dodas jos jednu cev,
koja ce se nabiti unutra,a preko nje to dodano parce,
i time napraviti kanal za ispunu vara,i gde ce var zavariti sve tri cevi.
Ne zaboravi da je ta cev jedini deo koji tebe i tvoju glavu razdvaja od udarca istom u zemlju,nekon sto ti viljuska i prednji tocak negde ostanu u nekoj rupi.
Ja se ne bih igrao sa tim.
Prodaj/menjaj/kupi odgovarajuce je moj savet
Pozz
i koliko ce vara da ostane posle obrade.
Jedino kako mozes dobro zavariti dve cevi,a da se posle obradi var da bude potpuno ravan,
jeste da se obe cevi obrade na strugu,tj da im se napravi "kanal" na ivicama,
zatim se prislone i zavare,tj kanal se ispuni varom,a visak vara obradi.
Za tako nesto za steerer cevi definitivno nema mesta (debljine)
a i cik da vidim kako ces da uhvatis celu vilu u glavu struga da bi obradio cev..
Sta bi mooozda i moglo,jeste da tu tvoju zamisao dodas jos jednu cev,
koja ce se nabiti unutra,a preko nje to dodano parce,
i time napraviti kanal za ispunu vara,i gde ce var zavariti sve tri cevi.
Ne zaboravi da je ta cev jedini deo koji tebe i tvoju glavu razdvaja od udarca istom u zemlju,nekon sto ti viljuska i prednji tocak negde ostanu u nekoj rupi.
Ja se ne bih igrao sa tim.
Prodaj/menjaj/kupi odgovarajuce je moj savet
Pozz
Ne mogu da verujem sta ljudima pada na pamet...
Ne bih voleo da vozim u koloni/grupi/ sa nekim ko tako razmislja/radi/...
Pamet u glavu Dule!
Ne bih voleo da vozim u koloni/grupi/ sa nekim ko tako razmislja/radi/...
Pamet u glavu Dule!
Poslusaj savet.!Ne zaboravi da je ta cev jedini deo koji tebe i tvoju glavu razdvaja od udarca istom u zemlju,nekon sto ti viljuska i prednji tocak negde ostanu u nekoj rupi.
Ja se ne bih igrao sa tim.
Prodaj/menjaj/kupi odgovarajuce je moj savet
Pametan covek nauci i zaboravi, inteligentan se priseca....a glup sve zna!