Helou
Ja bih od ova tri ipak izabrao Trek. To sto su lanac i kaseta zardjali(i jos pokoji sraf) moze da znaci dve stvari,
ili bicikl nije vozen i bio je parkiran na teresi gde je bio izlozen vremenskim uslovima,
ili je vozen po posoljenim putevima zimi (zadnja felna mi deluje kao da je malo oksidirala, hoce to od soli).
E sad da prodavac pre slikanja nije isti naprskao za WD40 da skine rdju i da ga malkice zastiti, e to je vec neoprostivo
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
No "kozmetika" je lepa (sediste/volan/sticna) viljuska nije totalni krs, gume su dobre firme, alu ram ko bombona,
STEF Shimano menjaci/rucice/kocnice iako najniza klasa, ipak Shimano kvalitet u odnosu na to sta Capriolo stavlja taj drugi.
Ono sto ti Trek nudi vise u odnosu na ostala dva je nesto lepsa oprema, tj novija u slucaju onog crnog polovnjaka.
Lanac ocistis od rdje, i teras dalje. Eventualno zamenis lanac i racnu, sto kosta 2000 dinara u vr' glave, i teras dalje
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ne vidim tacno koja je suspenzija u pitanju, ali je verovatno neka najjeftinija, sto ce reci opruga/elastomer kombinacija,
pa i nema u njoj bog zna sta da se pokvari, samo proveriti da nije i ona zaribala ili da nema lufta.
Sve u svemu koliko para toliko i muzike, a boze moj, potrosni delovi su tu da se potrose i zamene kad treba.
Bar kad stavis na njega nesto novo, znas na cega si stavio, na bicikl, a ne na krntiju koja ce da zardja posle godinu dana.
Capriolo za iste pare jeste nov, ali kao sto se vidi oprema mu je za decu, a ja svom detetu ni na tome ne bi dao da se vozi,
Logan kocnice verovatno od sira, menajci neki dno dna, i sve to sa celicnim ramom teskim bar 5 kila, 1" viljuska sa soljicama na navoj, zadnji tocak na matisu i kljuc 15 .. jednom recju jeftini Carpiolo ..
I tako .. to je moje licno misljenje i da kupujem za sebe tako bih odlucio izmedju ta tri ponudjena, ondnosno za budzet od 150 eura.
Pozdrav