Beograd i okolina
Moderator: Moderatori
Beograd i okolina
Pozdrav svima,
Vec duze vreme samo citam postovi i nista nikako da napisem. Pa rekoh mogu da vam pokazem jednu lepu voznju u prirodu u okolini Beograda.
Moja voznja pocinje na Novom Beogradu, na savskom keju i krece prema kanalu galovica i dalje prema ostruznickom mostu. Ko je ikada vozio svoj bajs savskim kejom zna da je ovo najlepsi deo, lep asfaltirani nasip bez previse guzve. Neodvajajuci se od nasipa posle ostruznickog mosta, deo deonice koji nije asvaltiran ali dobro nasut tucanim kamenom ide do asfalta koji se odvaja prema Jakovu. Na stazi do Jakova prolazite pored ergele konja, deponije (zanemarite taj deo) i vojske. Na samom ulazu u selo nalazi se raskrsnica na kojoj se odvajamo desno i na kraju ulice izlazimo na put koji ide levo prema Boljevcu, desno prema centru Jakova, a pravo od vas na jedno dva kilometra nalazi se manastir Fenek, mesto koje treba posetiti. Dalje putem kroz boljevce nailazimo na ribnjak mesto za odmor. Dalje nailazimo na Bojnicku sumu koja nudi trim stazu i biciklisticku stazu. Progar je sledece mesto, posle groblja drugo skretanje desno napravice vam precicu, ali nece te puno pogresiti ako odete i do centra pa onda desno, uglavnom orjentir neka vam bude visoki vodotoranj koji se nalazi na zapadnoj strani izlaska iz sela pored koga trebate proci. Prav put vodi do Kupinova sela u kome ce te primetiti da vise nisu auto oznake BG vec RU. U centru sela koji ce te prepoznati po velikoj cesmi odvajate se desno i pravo putem pratite luk Obedske bare. Posle trokrake raskrsnice kroz sumu nailazite na hotel koji se nalazi na obali bare mesto do koga smo se uputili.
Mesto je odlicno za izlet, rostilj, sportske aktivnosti i razonodu. To je 46km od Novog Beograda i dotle potrebno je oko dva sata voznje sve zavisi od tempa i kondicije, pa shodno tome sami proracunajte kolikoce te odmarati.
U povratku krecemo istim putem ali se na onoj trokrakoj raskrsnici odvajamo levo prema Asanji, putem kroz selo i posle sela dolazi jednolicna deonica kroz njive koja moze biti dosadna. Na velikoj raskrsnici skrecemo desno i pravo putem koji vodi prema Beogradu prolazimo kroz sela Petrovcic, Becmen i na kraju kroz Surcin. Do Beograda nam je ostalo jos malo, iza surcina kod velike pilane postoji spust levo koji ide prema galovici koji ce vas kroz vinogradsku ulicu odvesti prema gradu, to iskoristite samo da bi ste izbegli gust saobracaj. kroz blokove ponovo dolazite do save gde se zatvara krug, 86 km i dosta za jedan dan.
Nadam se da ce vam ova ideja za voznju koristiti.
Pozdrav svima
[/url]http://djordjesgallery.fotodock.co.uk/p ... 9.html[url]
Vec duze vreme samo citam postovi i nista nikako da napisem. Pa rekoh mogu da vam pokazem jednu lepu voznju u prirodu u okolini Beograda.
Moja voznja pocinje na Novom Beogradu, na savskom keju i krece prema kanalu galovica i dalje prema ostruznickom mostu. Ko je ikada vozio svoj bajs savskim kejom zna da je ovo najlepsi deo, lep asfaltirani nasip bez previse guzve. Neodvajajuci se od nasipa posle ostruznickog mosta, deo deonice koji nije asvaltiran ali dobro nasut tucanim kamenom ide do asfalta koji se odvaja prema Jakovu. Na stazi do Jakova prolazite pored ergele konja, deponije (zanemarite taj deo) i vojske. Na samom ulazu u selo nalazi se raskrsnica na kojoj se odvajamo desno i na kraju ulice izlazimo na put koji ide levo prema Boljevcu, desno prema centru Jakova, a pravo od vas na jedno dva kilometra nalazi se manastir Fenek, mesto koje treba posetiti. Dalje putem kroz boljevce nailazimo na ribnjak mesto za odmor. Dalje nailazimo na Bojnicku sumu koja nudi trim stazu i biciklisticku stazu. Progar je sledece mesto, posle groblja drugo skretanje desno napravice vam precicu, ali nece te puno pogresiti ako odete i do centra pa onda desno, uglavnom orjentir neka vam bude visoki vodotoranj koji se nalazi na zapadnoj strani izlaska iz sela pored koga trebate proci. Prav put vodi do Kupinova sela u kome ce te primetiti da vise nisu auto oznake BG vec RU. U centru sela koji ce te prepoznati po velikoj cesmi odvajate se desno i pravo putem pratite luk Obedske bare. Posle trokrake raskrsnice kroz sumu nailazite na hotel koji se nalazi na obali bare mesto do koga smo se uputili.
Mesto je odlicno za izlet, rostilj, sportske aktivnosti i razonodu. To je 46km od Novog Beograda i dotle potrebno je oko dva sata voznje sve zavisi od tempa i kondicije, pa shodno tome sami proracunajte kolikoce te odmarati.
U povratku krecemo istim putem ali se na onoj trokrakoj raskrsnici odvajamo levo prema Asanji, putem kroz selo i posle sela dolazi jednolicna deonica kroz njive koja moze biti dosadna. Na velikoj raskrsnici skrecemo desno i pravo putem koji vodi prema Beogradu prolazimo kroz sela Petrovcic, Becmen i na kraju kroz Surcin. Do Beograda nam je ostalo jos malo, iza surcina kod velike pilane postoji spust levo koji ide prema galovici koji ce vas kroz vinogradsku ulicu odvesti prema gradu, to iskoristite samo da bi ste izbegli gust saobracaj. kroz blokove ponovo dolazite do save gde se zatvara krug, 86 km i dosta za jedan dan.
Nadam se da ce vam ova ideja za voznju koristiti.
Pozdrav svima
[/url]http://djordjesgallery.fotodock.co.uk/p ... 9.html[url]
Ovo je bas klasican put biciklista, obicno onih koji zive na Novom Beogradu, i ovom im je uobicajena trasa. Al' evo shebez je skrenuo ka Jakovu, ali ja sam produzio dalje nasipom, koji je gotovo neprohodan, traba je tek nesto oko pola metra visoka(bila), gusta a jos je bilo i korova ponekog. Vozeci nekih par km od skretanja ka Jakovu nasipom, ugledao sam sumu sa desne strane, i pomislih da skrenem malo, jer pravo nisam ni znao koliko ima ni za gde ima. I kada sam usao u sumu, posle nisam moga da nadjem put izlaz sa one strane sa koje sam usao, pa sam produzio dalje i izaso na ovu livadu:
...neki minut kasnije iz sume je izletela srna preskacuci svu ovu travu i tako u pravcu naselja...
...neki minut kasnije iz sume je izletela srna preskacuci svu ovu travu i tako u pravcu naselja...
Zbog jedne takve precice sam jednom i ja zalutao bas tu u kasarnu u Jakovu jer nije bila ogradjena prema pruzi.Ja sam ostao zbunjen kad me je straza sacekala sa sve puskama a oni su ostali jos zbunjeniji otkud ja sa sve biciklom u krugu kasarne.
A ti si definitivno u necijoj njivi, neverujem da ta prava linija sto se vidi u travi raste rukom prirode, sem ako to nije neka vanzemaljska sala kao oni krugovi u zitu.
Pozdrav
A ti si definitivno u necijoj njivi, neverujem da ta prava linija sto se vidi u travi raste rukom prirode, sem ako to nije neka vanzemaljska sala kao oni krugovi u zitu.
Pozdrav
shebez wrote: sem ako to nije neka vanzemaljska sala kao oni krugovi u zitu.
Pozdrav
e a inače i ja sam se baš dvoumio da l da uđem u tu šumu na koju naiđeš kad ideš nasipom prema boljevcima, al odupreo sam se dobro je
nego jel si to zamolio srnu da te fotografiše? pošto si u jednini prepričao događaj :s
uh, joj, pa pravo da ti kazem, srna je imala jako dobar ugao u skoku, da moze lepo da me uvati !
Ne, bio ja sam drugom jednim, al ipak sam sam na slici, pa reko da pricam u jednini. Lepo je u toj sumi, sve su bili neki balvani saseceni, kao pripremljeni za neko odnosenje negde, mada je poprilicno neprohodna tamo.
Ne, bio ja sam drugom jednim, al ipak sam sam na slici, pa reko da pricam u jednini. Lepo je u toj sumi, sve su bili neki balvani saseceni, kao pripremljeni za neko odnosenje negde, mada je poprilicno neprohodna tamo.
Pa nije imao problem sa vrednim ratarom cija je njiva jer je bio negde na rostilju. Moram da primetim po datumu sa slike to je prvi maj (vise lici nego peti januar). Sto i ti nisi otisao kao sav normalan svet negde na rostilj naravno bez bicikla jer uz dobar rostilj ili pecenje padne i neko pivce, a dok pijes nevozis, jel te. Nego sto si se jurcao sa kosutama, pa jos se zaglavio u travu do guse, a i rizikovao da te ustreli domacin koji je vredno posadio nesto na toj njivi.dobro je da te neki seljak nije sačmaricom gađao ko srnu
Re: Beograd i okolina
Pozdrav svima. Evo I mog prvog posta, pa reko da ga otkucam na ovoj temi jer je BG I okolina ujedno I relacija kojom se najcesce vozim biciklom. Elem, bicikl koji posedujem nije nabudzen, I ne mogu se nesto specijalno hvaliti njime. Vozim Capriolo model ADRENALIN, I to vec nekih 5 godina(nemam merac, ali po slobodnoj proceni presao sam njime oko 15-tak hiljada km), pri cemu od opreme osim onoga sto je bilo na njemu nemam ama bas nista.
Postoje periodi-citaj zima-kada ga koristim samo da odem do prodavnice, obavim neke poslove na kratkim relacijama I nista vise-tad ga vozim ne bas svaki dan, I to ne duze od 5-6km, da ne rizikujem hoce li me grip I prehlada uhvatiti. Inace kad pocne prolece, budim se I ja kao I cela priroda, I kako ona pocinje da se zahuktava, tako je I ja pratim.
Po lepom vremenu najcesce vozim turu koja je deo gore pomenute , samo sto je zapocnem iz Petrovcica, odatle odem u Asanju, Kupinovo, Progar, Boljevce, Jakovo, Becmen, I onda zatvorim krug. Koliko to u km iznosi ne znam tacno, mozda negde oko 40-45km, al to nije ni bitno, vozim turu s merakom I cistom uzivancijom, doduse nesto malo brze.
Tahograf cu kupiti u skorije vreme I opremiti malo bolje bicikl,a I sebe, jer uskoro planiram opet da se budim iz zimskog sna, a kad odradim koji krug, I napravim koju fotkicu, okacicu je , cisto da I drugi vide da je ovo vrlo lepa relacija za voznju bicikla, I da otprilike vide gde bi trebalo skrenuti.
Uglavnom se drzim asfalta, iako su pneumatici sa kramponima, I pri skretanju u atare naselja krecem se komotno (najcesce skrecem da bih video biljke, sakupim koju travku, pogledam stanje useva, jer mi je to izmedju ostalog I profesionalna mana, tako da ujedno ovom prilikom Kunalagon-u mogu reci da je usao u zito koje je u poodmakloj fazi vlatanja) .
Druge trase koje volim da vozim su do Rume, zatim volim da skrenem I do Obedske bare, neki put provozam relaciju do Dobanovaca, ili do Zemuna, Novog Beograda (ako me mrzi da idem busom) ili…, Ali moram priznati jos se nisam drznuo da odem negde bas daleko-tipa bezprekidnog puta od nekoliko dana.
Za sad toliko od mene, kad odradim koju fotkicu putesestvija, okacicu je pa cete videti kuda biste prosli ako biste se odlucili na ovu relaciju.
U svakom slucaju rekao bih svima koji citaju ovo : Investicija koja donosi dobit je dobra investicija, a ako ona donosi kondiciju, zdravlje, uzivanciju, zadovoljstvo,srecu I rekreaciju, to je onda investicija koja zivot znaci. Pamet u glavu, I vozite bicikl.
Postoje periodi-citaj zima-kada ga koristim samo da odem do prodavnice, obavim neke poslove na kratkim relacijama I nista vise-tad ga vozim ne bas svaki dan, I to ne duze od 5-6km, da ne rizikujem hoce li me grip I prehlada uhvatiti. Inace kad pocne prolece, budim se I ja kao I cela priroda, I kako ona pocinje da se zahuktava, tako je I ja pratim.
Po lepom vremenu najcesce vozim turu koja je deo gore pomenute , samo sto je zapocnem iz Petrovcica, odatle odem u Asanju, Kupinovo, Progar, Boljevce, Jakovo, Becmen, I onda zatvorim krug. Koliko to u km iznosi ne znam tacno, mozda negde oko 40-45km, al to nije ni bitno, vozim turu s merakom I cistom uzivancijom, doduse nesto malo brze.
Tahograf cu kupiti u skorije vreme I opremiti malo bolje bicikl,a I sebe, jer uskoro planiram opet da se budim iz zimskog sna, a kad odradim koji krug, I napravim koju fotkicu, okacicu je , cisto da I drugi vide da je ovo vrlo lepa relacija za voznju bicikla, I da otprilike vide gde bi trebalo skrenuti.
Uglavnom se drzim asfalta, iako su pneumatici sa kramponima, I pri skretanju u atare naselja krecem se komotno (najcesce skrecem da bih video biljke, sakupim koju travku, pogledam stanje useva, jer mi je to izmedju ostalog I profesionalna mana, tako da ujedno ovom prilikom Kunalagon-u mogu reci da je usao u zito koje je u poodmakloj fazi vlatanja) .
Druge trase koje volim da vozim su do Rume, zatim volim da skrenem I do Obedske bare, neki put provozam relaciju do Dobanovaca, ili do Zemuna, Novog Beograda (ako me mrzi da idem busom) ili…, Ali moram priznati jos se nisam drznuo da odem negde bas daleko-tipa bezprekidnog puta od nekoliko dana.
Za sad toliko od mene, kad odradim koju fotkicu putesestvija, okacicu je pa cete videti kuda biste prosli ako biste se odlucili na ovu relaciju.
U svakom slucaju rekao bih svima koji citaju ovo : Investicija koja donosi dobit je dobra investicija, a ako ona donosi kondiciju, zdravlje, uzivanciju, zadovoljstvo,srecu I rekreaciju, to je onda investicija koja zivot znaci. Pamet u glavu, I vozite bicikl.
Re: Beograd i okolina
Eto nisam jedini Poljoprivrednik ovde .. pozdrav kolega (Agroekonomija - Polj. Fak Novi Sad)
Re: Beograd i okolina
@ Nikola
Naravno da nisi. Pozdrav i tebi, mada nisam studirao na NS, vec BG Univerzitetu, doduse ne agroekonomiju, vec sam dipl.ing za biljnu proizvodnju, no kad se zavrsi posao, i dodje kuci, ili kad se ima slobodan dan, onda se latim bicikla, pa pravac mesto koje mi prvo padne na pamet a da nije predaleko .
Naravno da nisi. Pozdrav i tebi, mada nisam studirao na NS, vec BG Univerzitetu, doduse ne agroekonomiju, vec sam dipl.ing za biljnu proizvodnju, no kad se zavrsi posao, i dodje kuci, ili kad se ima slobodan dan, onda se latim bicikla, pa pravac mesto koje mi prvo padne na pamet a da nije predaleko .
Re: Beograd i okolina
Aco, kad izgustiraš ta mesta koja "nisu predaleko", dobrodošao si da nam se pridružiš u jednodnevnim i vikend turama po mestima koja su naizgled daleko, a kakve redovno organizujemo tokom većeg dela sezone. Videćeš da su dovoljno lepa da vredi investirati par sati strpljenja u prevoz do njih, a vratiće se višestruko odsustvom hazarda sa kojima si neminovno suočen pedalirajući po okolini Beograda i neverovatnim ugođajem pedaliranja kroz predele gde je isključena mogućnost da naletiš na automobil ili bilo šta urbano.