Ali inače, što se tiče nepogodnog terena u Beogradu, šta onda reći za San Francisko? Svi ste gledali akcione filmove u kojima automobli skaču i sudaraju se sa tramvajima po nizbrdicama i uzbrdicama San Franciska, a tamo imaju oko 320 km biciklističkih staza i kul sistem ako te ipak mrzi da se penješ uz tu uzbrdicu:
http://www.sfmta.com/cms/uploadedimages ... 0bike2.JPG (velika slika pa da ne stavljam ovde)
zanemarite sad to sa autobusima, i jes nije beograd san francisko, hteo sam samo da kažem da brdovit teren nije tolki faktor, u Kini su se dokopali para pa prelaze na automobile, i sad zbog svih tih kineza u automobilima nafta mnogo skuplja (trećina povećane potražnje nafte od 2000. je od Kine, a tu je i Indija), pa onda ovi na drugom kraju sveta prelaze sa automobila na bicikle i sve se tako klacka. A ni u San Francisku niko ne dobija para od toga što grade biciklističke staze, nego ima ta organizacija San Francisco Bicycle Coalition, koja od sedamdesetih radi na tome da promoviše biciklizam po gradu i tako to
SFBC members have successfully fought for bicycle accommodations that are now enjoyed by thousands of San Franciscans and visitors
Ne morate da govorite kako nije isto tamo i ovde, samo eto da predstavim malo drugačiji pogled na sve te stvari, nije se sve to u san francisku izdešavalo samo od sebe nego su se entuzijasti iscimaliBecause of our efforts, the number of residents biking for transportation has doubled in the past 10 years. Today, over 30,000 San Franciscans use bicycles as their primary mode of transportation. (Source: 2006 David Binder Poll)