Ovaj lik mi se svidja kako radi. Veoma lepe linije (za coroplast) https://www.facebook.com/EternalCycleworks?ref=stream
I ovi momci su prilicno dobre napravili https://www.facebook.com/triketrek11/photos_albums
Ah, da ! Inace, slican koncept je upotrebljen i za Fahrradi, kao i Ferdinand GT3 RS
http://fahrradi.han-lan.com/
Skelet od pvc vodovodnih cevi, i ja mislim da je kod nih u pitanju najobicniji braon selotejp preko cevi
i da je onda na selotejp lepljena folija u boji.
http://hannes_langeder.public2.linz.at/FERDINAND/Seiten_Ferdl/02_%20Ferdl_GALERIE/FERDL%20GALERIE%20Konstruktion/konstrukt.html
Dakle, pustis masti na volju, i mozes svasta tom jednostavnom tehnologijom da napravis.
Selotejpa i folije bar ima na svakom cosku da kupis a i moze da se formira u 3 dimenzije, a ne samo u dve kojima je dizajn u coroplastu ogranicen.
Selotejp pozdrav
gde,kako i koliko
Moderators: IRalic, Moderatori
-
- Posts: 6
- Joined: 26 Mar 2015, 17:18
Re: gde,kako i koliko
Hvala na ovako opširnim odgovorima, Igore."Cetvrto - nemas mnogo para,a hoces da podLEGNES - onda kao ja dizajniras (prekopiras resenja drugih ) i napravis sam."
- That`s me!
Neko vreme ću sigurno provesti u "apsolviranju" svega navedenog.
Kao što već rekoh, imam neke fiks ideje o mogućoj izvedbi, koje su u fazi provere nivoa "naučno-fantastičnosti". Kada sve budem propisno "svario", javiću se sa gotovim planom, da zatražim mišljenje vas Veterana, koji se sa sva dva/tri točka stabilno kotrljate na zemlji.
Dotle, pozdrav ležeći pred računarom i crtežima!
Ernest
Re: gde,kako i koliko
Pozdrav
Imam EXPLORER FORCE bicikl, on ima keutu viljesku pa imam u planu ubaciti amortizujucu
Predlozi kako i jel moze to?
Imam EXPLORER FORCE bicikl, on ima keutu viljesku pa imam u planu ubaciti amortizujucu
Predlozi kako i jel moze to?
-
- Posts: 6
- Joined: 26 Mar 2015, 17:18
Re: gde,kako i koliko
"07 Apr 2015: Neko vreme ću sigurno provesti u "apsolviranju" svega navedenog... Kada sve budem propisno "svario", javiću se sa gotovim planom..."
Ne mogu da verujem da je sedam godina prošlo od tada. Ne mogu da verujem ni da već pet godina niko nije postovao ovde. Ahoj, ljudi, jeste živi i zdravi?! Vratio sam se sa svojim (trećim izvedenim) dizajnom: (postaviću i copy-paste u temu "Duvanje")
A front wheel drive, all wheel steer, full suspension leaning delta trike. Construction: plywood body over space-frame steel chassis. Steering: pilot stick. Configuration: 1x 28" (drive) + 2x 20"
Koncepcija: Dugoprugaš za međumesni saobraćaj. Predviđen je za ture cca 20 km na eks, puta tamo i nazad za jedan dan. Zbog toga su konfor i bezbednost na prvom mestu. Aerodinamika je sledeća, a brzi start je poslednji. Bezbednost: Čelične cevi okružuju vozača, na njih je sve prikačeno i nose svo opterećenje u vožnji. Ima pojas i oslonce za rame protiv izletanja pri sudaru i dvostruki roll bar. Imaće kompletno LED osvetljenje i signalizaciju. Konfor: tapacirano sedište i nasloni za ruke, kompletna karoserija i poklopac kabine za sve vremenske ulove, centralno grejanje (podesivo: što ti je više zima, brže vrtiš pedale ), mogućnost poluotvorene ili potpuno skinute prednje kabine pri vrućini, podesiva ergonomija (sic sedišta se podiže i spušta, dok je naslon fiksni, sklop pedale+cela prednja viljuška sa amortizerom klize oko 30 cm napred-nazad, za dužinu nogu)
Ne mogu da verujem da je sedam godina prošlo od tada. Ne mogu da verujem ni da već pet godina niko nije postovao ovde. Ahoj, ljudi, jeste živi i zdravi?! Vratio sam se sa svojim (trećim izvedenim) dizajnom: (postaviću i copy-paste u temu "Duvanje")
A front wheel drive, all wheel steer, full suspension leaning delta trike. Construction: plywood body over space-frame steel chassis. Steering: pilot stick. Configuration: 1x 28" (drive) + 2x 20"
Koncepcija: Dugoprugaš za međumesni saobraćaj. Predviđen je za ture cca 20 km na eks, puta tamo i nazad za jedan dan. Zbog toga su konfor i bezbednost na prvom mestu. Aerodinamika je sledeća, a brzi start je poslednji. Bezbednost: Čelične cevi okružuju vozača, na njih je sve prikačeno i nose svo opterećenje u vožnji. Ima pojas i oslonce za rame protiv izletanja pri sudaru i dvostruki roll bar. Imaće kompletno LED osvetljenje i signalizaciju. Konfor: tapacirano sedište i nasloni za ruke, kompletna karoserija i poklopac kabine za sve vremenske ulove, centralno grejanje (podesivo: što ti je više zima, brže vrtiš pedale ), mogućnost poluotvorene ili potpuno skinute prednje kabine pri vrućini, podesiva ergonomija (sic sedišta se podiže i spušta, dok je naslon fiksni, sklop pedale+cela prednja viljuška sa amortizerom klize oko 30 cm napred-nazad, za dužinu nogu)
-
- Posts: 6
- Joined: 26 Mar 2015, 17:18
Re: gde,kako i koliko
Evo da malo "apgrejdujemo" situaciju, da Vas upoznam sa dešavanjima na ovoj strani sveta. Radovi u toku, man at work, pa kada bude još novosti, javiću se opet.