Jos ideja za Igora

Sve o "ležećim" biciklima

Moderators: IRalic, Moderatori

Post Reply
User avatar
arxmilan
Freebiker
Posts: 279
Joined: 26 Apr 2009, 23:55
Location: BEOGRAD

Jos ideja za Igora

Post by arxmilan »

http://www.designboom.com/weblog/cat/16 ... -bike.html
Idem samo pravo
gledam samo pravo
mnogo tuge iza mene
ali za to mi nije stalo.

I dalje idem pravo
i mislim ono pravo
sve sto prodje pored mene
za to mi nije zao !
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Re: Jos ideja za Igora

Post by IRalic »

Ah, Holandjani. Nemaju pametnija posla nego da izmisljaju skupe i komplikovane igracke za odrasle.
Kao sto je jedan od komentatora na tom blogu rekao "super, kombinuje sve lose osobine bicikla i automobila u jednom" :D

Gledano sa stanovista bicikla, ima previse delova i komplikovan sistem ogibljenja i prenosa snage sa pedala i elektromotora
na mid-drive u vidu nable sa unutrasnjim brzinama, a posle toga snaga ide na zadnju osovinu preko diferencijala.
Ionako nepotrebno komplikovana stvar, a pogotovo sa tom cvrstom "izlivenom" zadnjom osovinom sa sve diferencijalom ko na kamionu,
pa jos onda ona povezana na sasiju putem nekakvog multiling sistema.
Prednji kraj je jos boze pomozi.
Inace "maska" od karbona je tu samo da pruzi iluziju kako je to ustvari sasija, a ustvari sasija je sacinjena od kaveza cevi.
Dakle sa stanovista bicikla, odnosno vozila pogonjenim ljudksom snagom - previse tezine i komplikacije.

Sa stanovista lezeceg tri/cetvorocikla sediste je isuvise visoko postavljeno za bilo kakvu stabilnost prilikom skretanja i voznje kroz krivine.
Kada bi se ceo bicikl naginjao (kao slicno zamisljen holandski Drymer tricikl) onda bi sa te strane bilo ok,
ali koliko vidim od toga nema ni traga ni glasa.

Kvazi kabina ? Super, ali i dalje to nije automobil, i ne nudi potpunu zastitu od atmosferskih (ne)prilika.

Dakle stvarno smo dobili najlosiju mesavinu osobina cetvorotockasa i bicikla, gde nijedna od najvaznijih prednosti od oba nisu u potpunosti zastupljene.
Na to dodajmo jos i astronomsku cenu, i eto idealnog recepta za prodaju mozda 100ak komada bogatim penzinonerima,
ili kakvim agencijama ili rent-a-rickshaw flotama, pre svega u svrhu marketinga, jer je vozilo svakako nesto sto privlacu paznju samo od sebe.
Nisam primetio da se cena negde pominje na njihovoj strani, ali pominje se nekakav lizing, tipa 500-700 avansa,i onda oko 100 eura mesecno.
Naravno najvise prostora zauzima racunica koja pokazuje koliko novca ustvari moze da se ustedi vozeci takvo jedno vozilo,
a ne automobil, sto apsolutno stoji, ali daleko vise novca, i pametnije ce te ga ustedeti vozeci obican bicikl ;)
Ako bas treba kupiti nesto sto nudi vecu zastitu od obicnog bicikla, onda je to Drymer, ili pak velomobil ili nesto tome slicno,
a ne ova lose zamisljena stvarcica koja kosta loliko i nov mali automobil.

Vise smisla ima ovaj novi Sinclar koji je vise u skladu sa vremenom i trenutno dostupnom tehnologijom nego njegov cuveni predhodnik na tri tocka ;)
http://www.sinclairzx.com/spec-x-1.html
Dodajmo ovome jos jedan prednji tocak i sistem naginjanja (kao Piagio Mp3 npr.) i eto pobenika, za male pare.


Pozzz :-)
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
stajp
Freebiker
Posts: 22
Joined: 14 Aug 2008, 22:42

Re: Jos ideja za Igora

Post by stajp »

Vise smisla ima ovaj novi Sinclar koji je vise u skladu sa vremenom i trenutno dostupnom tehnologijom nego njegov cuveni predhodnik na tri tocka ;)
http://www.sinclairzx.com/spec-x-1.html
Dodajmo ovome jos jedan prednji tocak i sistem naginjanja (kao Piagio Mp3 npr.) i eto pobenika, za male pare.
Da se mene pita, neka doda jedan odostraga, i ne treba ni tilting :D Neki njemac je radio delta trike koji pogoni jedan stražnji točak, to bi odlično odgovaralo ovom visokom X1.

A za floow razumijem, 100 ljudi 100 ćudi, netko će ga kupiti ili će firma brzo propasti - a za to su sami krivi ako nisu napravili istraživanje recumbent marketa.
Post Reply