Najnovije vesti ;) Kouign Amann FWD MBB lowracer

Sve o "ležećim" biciklima

Moderators: IRalic, Moderatori

IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Najnovije vesti ;) Kouign Amann FWD MBB lowracer

Post by IRalic »

Eeee! sta ste se svi uvalili u te udobne fotelje i niko da nesto kaze :D


Pa reko ajd da ja probam .. sa novostima iz Francuske ;)

Dakle Kouign Amann, za sta nisam siguran kako se izgovara, ali u svakom slucaju prevod je: puter kolacic :D iliti butter cookie

Sigurno vam je poznat bajk po imenu Speculoos, pogon na prednji tocak, i moving bottom bracket odnosno tzn "swing boom"
Njegov naslednik je pre par meseci polako poceo da se pojavljuje u vidu par slojeva karbonskog vlakna,
i evo sad je vec dobio i farbu, zajedno sa prvom test voznjama.
Kaze da ide ko belsav, bez problema i bez ruku, i da se odaziva na stisak pedale izuzetno dobro.
Trebalo bi da je izuzetno lagan, ali za sada nema tacnih podataka, ali sudeci po ostalim Zockra bajkovima verovatno je negde oko 8 kila ;)

Napravili su i par snimaka: http://www.zockrabikes.com/index.php?op ... &Itemid=11

Image
Image
Image



Lezeci pozdrav!
Last edited by IRalic on 05 Apr 2009, 03:28, edited 1 time in total.
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Re: Kouign Amann FWD MBB lowracer

Post by IRalic »

A kad smo vec kod ugljenicnih vlakana, odnosno bicikala od plastike ;p da pomenemo i jedan sa one strane velike bare.
Krsten je manje inspirativno, Thundervolt M1 ali dobro, ako mu je ime ruzno, bar on sam nije ;)
Inace pravi ga lik koji se zove John Morciglio, to je onaj,pominjao sam ga vec, sto je poceo da pravi bajseve nedavno,
samo zato sto ga je komsija na svom Velokraft NoCom-u oduvao kada ga je obisao dok je on ljubio lulu svog omiljenog Lens Wannabee rumasa :twisted:
Inace Thundervlot je usao u "proizvodnju" odnosno ko kod zeli moze sebi da naruci ram kit, za svotu od par hiljada zelembaca ..

Da ne pricam mnogo, i pustim da slike govore same za sebe ..

ImageImageImageImage
Last edited by IRalic on 24 May 2009, 01:38, edited 2 times in total.
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Re: Najnovije vesti ;) Kouign Amann FWD MBB lowracer

Post by IRalic »

Najnovije slike iz Francuske ;) ovaj put sa aero dodatkom

Image
Image
Image
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
Dejv
Posts: 372
Joined: 18 Sep 2006, 23:13
Location: 彦根、日本
Contact:

Re: Najnovije vesti ;) Kouign Amann FWD MBB lowracer

Post by Dejv »

Kolko ovo zubaca napred ima - 100?
:)
Nemanja Jakovljevic
留学生
MOJE PREZIME@softbank.ne.jp
www.jakovljevic.net
User avatar
shebez
Freebiking druid
Posts: 782
Joined: 03 Aug 2008, 13:16
Location: Beograd
Contact:

Re: Najnovije vesti ;) Kouign Amann FWD MBB lowracer

Post by shebez »

Koliko ovo moze brzo da ide - 100km/h ?
:)
Kada krenem - znaću kuda, kada stignem - znaću zašto, kad se vratim... znaću kome
User avatar
bodapro
Posts: 91
Joined: 08 May 2007, 11:22
Location: Sremska Mitrovica

Re: Najnovije vesti ;) Kouign Amann FWD MBB lowracer

Post by bodapro »

fwd mbb, pih, ništa posebno :twisted:

hehe, šalu na stranu bent izgleda fantastično i ne bih imao ništa protiv da ga posedujem :roll:
sa druge strane, nisam siguran da bih imao gde da se vozam sa tim čudom, kulturan svet
ima sve te silne uređene bici staze i bogaze, dok nama preostaje da se razbijamo po rupama
i zaziremo od saobraćajno nekulturnih vozača...

nego, Igore, prokomentariši molim te ugao headtube-a i njegov uticaj na upravljanje.


pozzz
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Re: Najnovije vesti ;) Kouign Amann FWD MBB lowracer

Post by IRalic »

bodapro wrote:nisam siguran da bih imao gde da se vozam sa tim čudom, kulturan svet
ima sve te silne uređene bici staze i bogaze, dok nama preostaje da se razbijamo po rupama
i zaziremo od saobraćajno nekulturnih vozača...
Pa pazi, ovome tesko da je mesto na bici stazi ;) mislim zamisli da ovim ides 25 na sat :lol:
To se vozi po drumu, i tesko da moze da usporava saobracaj ;)

A kulturan svet takodje ima piste i velodrome, pa se ovakve masine voze i tamo, i to za sat vremena predju preko 50 kilometara.

nego, Igore, prokomentariši molim te ugao headtube-a i njegov uticaj na upravljanje.
MBB mi je skoro totalna nepoznanica, tako da ne bih mogao nista preterano pametno da kazem na tu temu.
Trik je verovatno u tome da se nastojalo sto vise poklopiti sile koje deluju na pedale, sa osom ceone cevi.
Sto su sile koje deluju blize osi, to iste izazivaju manji momenat koji rezultira rotiranjem oko ose upravljaca.Kada se poklope onda je sila nula.
Sta veliki ugao ceone cevi, odnosno veliki trail, donosi svakom vozilu koje se krece na tockovima, to je jasno.
Dobija se vece samocentriranje, sto ume da bude praceno "teskim" i "sporim" upravljanjem.
Nesto malo sam uhvatio jos iz price kada je gradio Specoolous, i covek kaze da je to prava mera,da se dobije stabilnost pri vecim brzinama i vecoj kadenci.
Dakle verovatno je nasao zlatnu sredinu izmedju tezine upravljaca i poklapanje gorepomenutih sila.
Upravljac je sirok, i sirurno daje dobu polugu, pa upravljanje u praksi mozda i nije tesko kao sto bi se predpostavilo.
Takodje je eksperimentisao sa odnosom visine sedista i pogona, i kaze da se sve vislje od ovoga pokazivalo kao nestabilno,
tj da je pedalanje imalo previse uticaja na upravljanje.

MBB je jos ovek obavijen misterijom ;) i retki su oni koji se usudjuju da izadju na kraj sa svim onim sto nosi takav koncept,
i da ga ukrote i naprave stabilnim i efikasnim przi svim brzinama i uslovima.
Inace vodi se i velika diskusija ne temu efikasnosti, i neki tvrde da se dosta energije gubi kod MBB
jer konstantno treba rukama, odnosno gornjim delom tela da se balansira debalansirajuci efekat sile koja deluje na pedale.
Lik od Cruzbike slave je zestoko diskutovao, i hvalio svoj Silvio, ali nijednom nije pruzio nijedan cvrsti argument
u vidu razultata sa trke ili direktnog poredjenja, ili merenja utoska energije za njegov i neki drugi bajs.
Sve se svodi na to sta su mu napisale njegove musterije koje su odusevljene. Mozda to pali kod njega, ali kod ostalih ne.
Dakle treba bicikl poslati na trku ako nista drugo, i da vidimo ko je brzi.
Ovaj francuz upravo to planira, i koliko sam shvatio ovih dana sce da vozi neku trku na pisti, ili velodromu,
pa cemo videti kako ce se pokazati masina protiv drugih sa konvencionalnim pogonom.
Sto je za svaku pohvalu.
U zadnje vreme se intenzivirala aktivnost na obaranju satnog rekorda za bicikle bez aero dodataka,
pa eto sanse i za MBB.
Nista bolje nece pokazati koliko je bajs vredan nego takav jedna pokusaj.
Naravno tu ostaje i prica o motoru, odnosno biciklisti, jer nije svaki isti, i nije svaki isto tako brz kao i onaj drugi.
Tako da nije sve u biciklu, nego i u "motoru".
Precizna merenja se lako mogu izvesti, kada se na pogonski tocak postavi uredjaj za merenje snage,
sto uz pracenje napora vozaca, odnosno njegovog unosa kiseonika moze da daa sasvim precizne rezultate, i pokaze koji je bajk najefikasniji.
Problem je sto to niko nece da uradi.

Inace najveci razlog zasto MBB nije tako pupularan, jeste upravo to kada prvi put sednes na njega i pokusas da samo krenes.
Nimalo laka stvar. I sam znas da je meni trebalo dobranih 10-15 minuta da udjem u stos, i da koliko toliko ovladam opravljanjem,
kako bih mogao da vrtim krugove po parkingu.
A onda kad se covek nauci da vozi, krene brze i dalje, i onda stigne to one granice kada pedalanje izaziva velike oscilacije koje ometaju upravljanje,
i posle nekog vremena kaze "ma batali ti ovo cudo, necu da se s tim zezam, kad vec ima nesto sto provereno radi"
Mnogo je i home buildera koji su probali, provozali malo, i batalili.
Jednostavnost i kratak i efikasan prenos je svakako primamljiv, tako da se jos pokazati da li moze da se dodje do zadovoljavajuceg rezultata,
i ta efikasnost iskoristi u prave svrhe.



Pozzzz
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Re: Najnovije vesti ;) Kouign Amann FWD MBB lowracer

Post by IRalic »

Dejv wrote:Kolko ovo zubaca napred ima - 100?
:)

Neeee, akoje onaj do njega kakav od 52-3 zuba, onda je taj veliki mozda oko 65, koliko od oka mogu da ocenim.
Sudeci da je pogonski tocak mali, potreban mu je takav veliki lancanik da bi mogao da izvuce vise od tih 100 na sat ;)
Daj mu nizbrdicu od 3-4% bez krivina, i ima da osine preko sto bez po muke !
Kad ja triciklom klizim 70km/h niz Iriski Venac (sa sve krivinama), ili opusteno pedalam 60km/h niz Banstol u pravcu Sr.Karlovaca (zna Nemanja, isao iza mene) onda ovajmora da sigurno leti :)
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
Dejv
Posts: 372
Joined: 18 Sep 2006, 23:13
Location: 彦根、日本
Contact:

Re: Najnovije vesti ;) Kouign Amann FWD MBB lowracer

Post by Dejv »

Znam ; )

Nego - nekako kako sam zasao u godine plasim se brzine cak i kad nosim slem...

U svojim mladjim danima sam jurio ravno, nizbrdo... pokusavao da uhvatim brzinu sto vecu...
Sad mi je nizbrdo neka gornja granica 50kmph...
Nemanja Jakovljevic
留学生
MOJE PREZIME@softbank.ne.jp
www.jakovljevic.net
alazovic
Freebiking druid
Posts: 773
Joined: 02 Feb 2005, 15:41
Location: Kraljevo, Srbija
Contact:

Re: Najnovije vesti ;) Kouign Amann FWD MBB lowracer

Post by alazovic »

Igore, male ti ove slike, gledaj pa sledeći put stavi neke malko veće :evil:
Ovu poslednju poruku nisam mogao da pročitam ceo minut, kad odem do nje - učita se neka slika gore i odskroluje mi ekran naviše. Ja ponovo na poslednji post - opet slika. Pa nova, pa još jedna...

Ako već mora da ide ovoliko slika, mislim da je mnogo bolje da postavljaš thumbnails-e, em što neće ljudima da zaguši net (a ima i ljudi na modemu ili ISDN-u), em što će lepo moći da skroluju do poslednjeg posta. A možeš i da okačiš linkove, pa koga zanima da pogleda, neka klikće!

Ajd,
L.A.
Image
There lie the woods of Lothlórien!...There are no trees like the trees of that land.
For in the autumn their leaves fall not, but turn to gold...
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Re: Najnovije vesti ;) Kouign Amann FWD MBB lowracer

Post by IRalic »

alazovic wrote: Ovu poslednju poruku nisam mogao da pročitam ceo minut, kad odem do nje - učita se neka slika gore i odskroluje mi ekran naviše. Ja ponovo na poslednji post - opet slika. Pa nova, pa još jedna...
Pa kakav ti to net koristis ;p

Da, ove slidze crvenog su prevelike. Ja nisam primetio jer mi je Firefox bio zoomiran u minus.

Inace problemcic je sto su slike direktno linkovane sa originalnog izvora, te nemam opciju thumbnail i to sve, nego samo original.
Al ajde, ubuduce cu se truditi da slike prvo ukradem :twisted: preradim, pa postujem kakav clickable thumbnail.
Nevolim da kradem slike ako bas ne moram ;)

Da li se mozemo sloziti da je 800x600 sasvim prihvatljiva velicina sto se formata i velicine u KB tice ?


POzz
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
Dejv
Posts: 372
Joined: 18 Sep 2006, 23:13
Location: 彦根、日本
Contact:

Re: Najnovije vesti ;) Kouign Amann FWD MBB lowracer

Post by Dejv »

Pa zapravo se smatra vecim zlocinom hotlinkovanje fotki sa tudjeg sajta - jos pogotovu ako ne napomenes izvor.
Razlog - trosis tudji bandwidth.

Samo ti ukradi fotke i spomeni izvor - i to vise nece biti kradja...

A sto se velicine tice... ja ovde na 50megabita nisam primetio problem ; )
Nemanja Jakovljevic
留学生
MOJE PREZIME@softbank.ne.jp
www.jakovljevic.net
User avatar
bodapro
Posts: 91
Joined: 08 May 2007, 11:22
Location: Sremska Mitrovica

Re: Najnovije vesti ;) Kouign Amann FWD MBB lowracer

Post by bodapro »

da, pri velikom pritisaku na pedale ceo bent postaje nestabilan,
odnosno zahteva dodatno naprezanje ruku (govorim o svom bentu)
dok je pri uobičajenoj vožnji to neprimetno, čak šta više, ruke na
upravljaču nisu ni potrebne ;)


pozz
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Re: Najnovije vesti ;) Kouign Amann FWD MBB lowracer

Post by IRalic »

Za Bodu ;)

Kad pravis ovakav ? :D

Inace Malric je pomenuo da je trail 120mm, a ne 110 kao na ovoj slici, ali manje vise ..
Takodje je pomenuo da je moguc i vislji pogon, za bolji kuk/butine ugao, odnosno bolji transfer snage, a da se stabilnost ne pogorsa.
Upravo i pravi jos jedan, sa visljim pogonom ;)
Inace kao sot se vidi na slikama, pogon je prilicno blizu prednjeg tocka, a tocka je 451, i tako je zbog toga sto je vlasnik nizak i ima kratke noge ;)
Neko vislji bi mogao i veci tocak da ubaci.


Image
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Re: Najnovije vesti ;) Kouign Amann FWD MBB lowracer

Post by IRalic »

Ako neko razmislja da pravi ovakav od stiropora, pa da presvlaci karbonom, ovo moze biti korisno http://velorizontal.bbfr.net/le-coin-du ... -t8329.htm
Jos ako taj neko zna francuski .. :D

Image
Image
Image
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
Post Reply