Warrior trike

Sve o "ležećim" biciklima

Moderatori: IRalic, Moderatori

Warrior trike

Postod freevesko » 11 Maj 2014, 19:15

Posle mnogo godina želje, 5 godina planiranja i primrema, nepuna tri meseca proizvodnje, konačno je gotov !

Slika

Pre godinu dana dobio sam u jednoj trange frange transakciji, uputstvo za izradu AZ Warrior trikea. Transakcija je bila bezvezna, ali je zato uputstvo original. nekih 17 dolara.

Slika

Osnovu pogona chini Shimano Nexus 8, napred je Santour XTC 48/38/28. Napred su BB5 kočnice a nazad jedma mala poslastica. Ručna kočnica - Pošto mi je trebala leva ručica menjača, desna mi je bila višak, i tako... ručna kočnica

Slika


Izuzetno je zgodna kada se ustaje i kada se seda. Cevka na kojoj je nameštena služi kao držač zastavice (na žalost trenutno nemam sliku)
zastavica je napravljena od štapa za pecanje i sigurnosnog prsluka. A može i da se spakuje kada se ne koristi.

Najveći deo proizvodnje je otišao na sistem za upravljanje. Originalno rešenje je značajno promenjeno, tako da na ovoj verziji osovina nije šraf već je integrisana sa ostatkom ramena.

Slika

Planirao sam inicijalno da imam jednu ručicu kočnice, ali se ispostavilo da je pravi pakao podesiti ceo sistem.

Slika

Na slici se vidi beli U flah, koji je služio kao spojka, sada su ostali samo njegovi ostaci... :D


Tricikl ima dva trkača,

Slika

Na slici se vidi zadnji. povratni deo lanca ide ispod njega, kroz baštensko crevo.

Slika

Trike ima retrovizore, koji su izuzetno korisni. Sedište je iz Staintrikes, vrlo prihvatljive cene (u poredjenju sa stranim sedištima).

toliko.
ležeči...
Veselin
freevesko
 
Postovi: 56
Pridružio se: 25 Maj 2009, 02:17

Re: Warrior trike

Postod Gruja » 11 Maj 2014, 23:23

Čestitam, izgleda odlično!
Da napraviš možda neki snimak sa vožnje?
Korisnikov avatar
Gruja
Freebiker
 
Postovi: 533
Pridružio se: 20 Maj 2009, 20:12
Lokacija: Leskovac + DST

Re: Warrior trike

Postod freevesko » 11 Maj 2014, 23:59

bice i snimak, možda već sledeći vikend.
zaboravio sam da kažem da je sedište fantastično. još mora sve da se malo utegne, ali nema toga što prva rupa na asvaltu neće staviti na svoje mesto.
freevesko
 
Postovi: 56
Pridružio se: 25 Maj 2009, 02:17

Re: Warrior trike

Postod IRalic » 06 Jul 2014, 16:53

s zakasnjenjem (mada, nikad nije kasno ;) ) cestitke! Zaista toliko dugo planiranja i svega, ali na kraju se ipak isplatilo veoma solidnim trajkom :)
Da nam se dugo izlezavas u sreci i zdravlju! ;)

Lezeci pozdrav ;)
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Slika
Korisnikov avatar
IRalic
Freebiker
 
Postovi: 1786
Pridružio se: 29 Mar 2005, 23:59
Lokacija: Home is where the bike is :D

Re: Warrior trike

Postod yawa » 13 Jul 2014, 19:45

pozdrav.svidjami se projekat :)
kako si zadovoljan .. kako ide.. i ono naj.. gde si uzeo sediste i koliko para?
yawa
 
Postovi: 6
Pridružio se: 08 Jul 2014, 23:24

Re: Warrior trike

Postod stevannikolic77 » 14 Sep 2014, 12:03

Odlično izgleda, svaka čast. Kako se pokazao u vožnji, izdržljivost, udobnost? Warriora sam sam snimio i jako mi se svideo još pre nekog vremena kada mi se javila ideja za izradu trajka. Kaži mi za te planove jel su ti stigli u papirnom obliku ili u nekom elektronskom? Još jednom svaka čast :D
stevannikolic77
 
Postovi: 6
Pridružio se: 13 Sep 2014, 16:48

Re: Warrior trike

Postod freevesko » 17 Sep 2014, 10:39

trajk je fenomenalno udoban. Često mi se dešava na Kritičnoj da mi se drugari žale kako su se umorili, kako ih bole ruke, noge. a toga na trajku nema (osim nogu). Naravno Stainovo sedište je u tome u ogromnoj meri zaslužno.
Što se vožnje tiče, sve je drugačije. Uspon manje je naporan nego na biciklu, ali po cenu brzine (koja je u tom slučaju drastično sporija). Nema šprinta, barem ne onog klasičnog kada ustaneš i pustiš da ti težina tela pomaže. Svaki okret je iz snage, što može da rezultuje sporijom vožnjom (čak i ako imaš više kondicije od bicikliste). Naravno sve je stvar vežbe.
U gradu, manje možeš da se provlačiš, što može da bude problem, ali uz pametnu rutu, i strateško korišćenje trotoara, to ne mora da bude mana (opet si mnogo brži od saobraćaja).
Bezbednost: problem je recimo kada presecaš malu uličicu a na samom ćošku je parkiran auto. Praktično dok ga ne obidješ ne vidiš da li ima nekoga u poprečnoj ulici. Ovo znači da u takvim situacijama uvek moraš da staneš (nema proletanja, čak i kada imaš prednost).
Problem su i poprečno parkirani automobili koji izlaze u nazad (nema šanse da te vide). Ali ako pratiš šta se dešava, usporiš, zastaneš, sačekaš i prodješ bez ikakvog problema.
Obilaženje i mimoilaženje od strane automobila, opet ako si strpljiv, pa se skloniš gde imaš mesta nema nikakvog problema, sa druge strane pošto su u potpunom čudu kakvo čudo vide, daju sebi malo više vremena da te osmotre, pa prolaze sporije, a sa druge strane imaju utisak da zauzimaš celu traku, tako da i kada obilaze obilaze prelaskom potpuno u susednu traku.

za sve koji su zaineresovani da vide i probaju trajk, često se motam po Kritičnoj masi, biciklijadama i sličnim grupnim vožnjama po Beogradu. pozvani ste, dodjite da se družimo (svake poslednje subote u mesecu, u 17h na Trgu Republike u Bgd).
freevesko
 
Postovi: 56
Pridružio se: 25 Maj 2009, 02:17


Povratak na Rekumbent

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost

cron