A "kraci" idu napred


`
Moderator: Moderatori





A kako onda treba !?mixitron wrote:
-
Planiran zbudž u vezi kočnica: unutrašnja strana se lako podesi zavrtanjem/odvrtanjem, ali spoljna je fiksna. Ima dva načina da se to reši:
1. kvarno - dotezanjem sajle dok pakna ne dođe dovoljno blizu. Ovo je prvo što sam uradio - i baš ono što u uputstvu kažu da ne treba raditi. E baš mi je žao
mixitron wrote: Cenio bih mišljenja - da li je za stabilnost sistema dovoljno oslanjanje u dve tačke tj na platnama, ili da se ne igram životom, uzmem nosače, odem kod nekog strugara i kažem napravi mi ovak'e, samo 1 mm deblje?

 ) koji će ići na polara.
) koji će ići na polara. po njemu se kotrljaju kuglice.
 po njemu se kotrljaju kuglice. . Zaboravio sam koliko je taj bicikl BRZ, damn, em je hardtail, em ima drumaškiji prenos, em se kotrlja na uzanim i polu/ćelavim gumama. Već vidim investiciju u par ćelavih uzanih, ionako mi uskoro predstoji neplanirani oprost od ma kakvih uzbrdica za dobar deo sezone
 . Zaboravio sam koliko je taj bicikl BRZ, damn, em je hardtail, em ima drumaškiji prenos, em se kotrlja na uzanim i polu/ćelavim gumama. Već vidim investiciju u par ćelavih uzanih, ionako mi uskoro predstoji neplanirani oprost od ma kakvih uzbrdica za dobar deo sezone 


 
  
 
Heh,podseti me na SunTour XCP75 moje bivse devojkemixitron wrote: Ovaj trenutni savršeno prikazuje ono što ameri zovu 'pogo stick effect'. Za asfalt je milina, ide kao po ulju, ali kad dođu kvrge po terenu... žboing, žboing

