Da skidas diskove !? i menjas na V !?
Esi lud ?
Naravno da su diskovi nesto komplikovnaiji,
i stoga je malo veci rizik kupovati ih polovne,
jer ne znas ko je i kako to vozio.
Ali zar nije tako sa svakom komponentom na polovnom bajsu ?
Zato je novo - novo,a polovno - polovno.
Ali sumljam da je taj predhodni vlasnik znao sta ce da ga zadesi,
pa je gledao da ga sto vise iznjaka pre toga,da oprostite na izrazu ..
Ja sam "presao" preko par polovnih bicikala,
i s nijednim nisam imao problema.
Niti sam bilo koji od njih prodao zato sto je nesto na njemu bilo blizu riknjavanja.
Menjanjem pogona ces dobiti vise "gear inch-a"
to jest vise stepene prenosa,a izgubiti na niskim prenosima.
Potrebu za to uopste ne vidim,jer na klasicnom 44napred a 11 nazad pogonu
ostajes bez brzina (run out of high gears)
tek na oko 65km/h i to pri "krstarenju"
na krace vremenske intervale moze da se zavrti i brze ..
Jedina situacija gde ce ti trebati vise od tih 65kmh
jeste kada juris u zavertini iza kamiona/autobusa
Cik poteraj bajs sam protiv vetra vise od 50
Ja sam misljenja da je to besmislena investicija,
ali opet,to je samo moje skromno misljenje.
A koliko je investicija,toliko je i komplikacija.
Jer ces morati da dodas koji link na lanac,
to jest na stari lanac ne mozes dodati novi link,
vec moras kupiti komplet nov lanac,i upasovati duzinu.
Ako novi lanac preskace na nekim od zuba na kaseti,
ili je ocigledno da je kaseta i/ili lancanici "naceti"
eto ti jos jedne investicije
nov lanac/kaseta/prednji lancani-k(ci)
Takodje prednji menjac nece lepo raditi za zubom od 48
te ces morati i njega da menjas za menjac cija krivina odgovara 48z lancaniku,
ako mislis da prebacujes na veliki zubcanik "kako bog zapoveda"
i da nemas tamo cesanje lanca o kavez i sl.
Pozzzzzzzzz