ABS

Održavanje, popravke, prepravke...

Moderator: Moderatori

User avatar
Goran
Posts: 70
Joined: 16 Jul 2006, 21:03
Location: N.Bg

ABS

Post by Goran »

:idea:

Gledao sam pre neki dan Teleshopping na RTL-u gde se nudio bicikl marke BIRIA sa ABS sistemom na zadnjoj kočnici!
Čak su vršili i uporedno merenje zaustavnog puta sa i bez ABS-a.

Tako nešto prvi put vidim na biciklu i osećam da bi takva kočnica bila veoma interesantna za offroad vožnju, naročito pri ljutom downhill-u.
.
User avatar
mixitron
Posts: 528
Joined: 23 Jun 2006, 22:44
Location: Tihi glas u tvojoj glavi.
Contact:

Post by mixitron »

Cena?
Težina?
Održavanje?
Vroox
Posts: 3
Joined: 17 Apr 2006, 01:39

Post by Vroox »

Image

http://www.biria.com/bicycles/safety_bike.jsp

No comment...
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Post by IRalic »

WHAT !!??

Pogon kardanom !?

Elektrosnka imobilajzer nozica sa daljisnkim !?

Integralno kocenje !? (cekaj,tu ja nigde ne vidim ABS -as Anti Block Sistem)

Automatska svetla ..

Jezus,Maria! bicikl za retarde koji ne znaju da treba da koce i prednjom kocnicom,i koji zaboravljaju da upale svetla kada se smraci .. jos samo da ugrade cruise control,grejanje sedista,i PDC (parking distance kontrol) LOL ! ;-)

Ovi su zajebali i Shimanov smoover ..
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
User avatar
mixitron
Posts: 528
Joined: 23 Jun 2006, 22:44
Location: Tihi glas u tvojoj glavi.
Contact:

Post by mixitron »

Aha, a tetka u svojim 50im koja je u nekoj civilizovanoj Evropi krenula na svoju 10km odiseju do tržnog centra u drugom kraju grada se sigurno pali na 13fazni XXTR pogon+menjače sa ultrakratkim hodom i Gustav M diskove na prednjem točku... 80% te commuter populacije sanja o ovome.

A i ja moram da priznam da grejanje sedišta uopšte ne zvuči loše u januaru...
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Post by IRalic »

mixitron wrote:Aha, a tetka u svojim 50im koja je u nekoj civilizovanoj Evropi krenula na svoju 10km odiseju do tržnog centra u drugom kraju grada se sigurno pali na 13fazni XXTR pogon+menjače sa ultrakratkim hodom i Gustav M diskove na prednjem točku... 80% te commuter populacije sanja o ovome.
Pa i to sto kazes .. san svake bake :D

Ali kardan,pa preterali su .. 18kg !! i to bez opcionalne korpe ;)

Moram priznati da im je onaj EZ Boarding prilicno zanimljivog dizajna :)
Da zivim u Holandiji,mozda bih nabavio takav za cruise do pijace i nazad :)

mixitron wrote: A i ja moram da priznam da grejanje sedišta uopšte ne zvuči loše u januaru...
Pa da znas i da nije :) kad nabavim recumbent,kupim onu "presvlaku"
za auto sto ima grejanje i steker za upaljac,pa stavim to pod ledja ;)
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
luci
Posts: 43
Joined: 01 Aug 2006, 01:00

Post by luci »

e da mi je znati gde ces sa onim za upaljac
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Post by IRalic »

Pa u steker :-)

Povezao bih ja zicama,ali bolje utikac,pa da moze lako da se skine ;)
A steker naravno povezan na 12V instalaciju :)

;)
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
luci
Posts: 43
Joined: 01 Aug 2006, 01:00

Post by luci »

ti si bas fanatik... sto 12 sto ne 220v pa agregat u prikolicu mozes i TV da gledas dok vozis
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Post by IRalic »

luci wrote:ti si bas fanatik... sto 12 sto ne 220v pa agregat u prikolicu mozes i TV da gledas dok vozis

Pa,agregat je pomalo bucan (mada ima i onih malih tihih kao prosecan kompjuter)
trosi fosilno gorivo,a i tezak je,a i prikolica jos toliko ..
A i gledanje tv-a tokom voznje je protiv zakona ;)
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
Dejv
Posts: 372
Joined: 18 Sep 2006, 23:13
Location: 彦根、日本
Contact:

Post by Dejv »

Potrazi one materijale koji se koriste na ski liftovima za sedista... (ne mislim na one daaske koji su na vecini zica kod nas, nego na onaj lep plavi plasticni materijal na novim zicarama.... ima on neku osobinu da je topao :)
Nemanja Jakovljevic
留学生
MOJE PREZIME@softbank.ne.jp
www.jakovljevic.net
User avatar
Goran
Posts: 70
Joined: 16 Jul 2006, 21:03
Location: N.Bg

Post by Goran »

:shock:

Kakav kardan, kakva crna nogica na daljinski ...
Ma nije to taj bajk koji ovde komentarišete. :roll:

Taj što sam ja video bio je relativno jednostavan i jeftin, nešto između 400 i 500 evra, a jedina specifičnost mu je bio taj ABS na zadnjoj kočnici.

Pozz
.
luci
Posts: 43
Joined: 01 Aug 2006, 01:00

Post by luci »

sta ce na bicikli abs pa ne vozi se 100 i vise......... nego 40 ili 50

ja sam inace protiv elektronskih pomagala u voznji i kod kola a i kod bicikala
bobale
Posts: 73
Joined: 27 May 2006, 19:04
Location: Leskovac/Niš

Post by bobale »

luci wrote:ja sam inace protiv elektronskih pomagala u voznji i kod kola a i kod bicikala
Tu se nikako ne slažem sa tobom, naročito kod ovih prvih pomagala. Znači, po tvom mišljenju svi vozači treba da voze kao profesionalci, i da pri naglom kočenju+skretanju popuste kočnicu u pravom trenutku da bi točkovi nastavili da se okreću u usmerili auto u pravcu zakretanja volana? Takođe, smatraš da ESP nije potreban ako na klizavom putu naglo skreneš? Ako tebi nije potreban, isključi ga, ali većini vozača jeste.
Što se tiče ABS-a kod bicikala, zvuči kao zanimljiva stvar, ali na prednjoj, a ne zadnjoj kočnici, kao kod gorespomenutog Biria bicikla. Mislim da bi tako bilo zanimljivije zbog toga što je manja šansa da napraviš neku štetu ako blokira zadnji točak nego prednji.
Kad već spominjem Biria bicikl, evo jedan zanimljiv isečak:
ABS brake system simultaneously activates the front brake when the rear coaster brake is used. Braking results in faster stop without skidding
što će reći, ovo izgleda da nije pravi ABS, kao kod automobila :).
User avatar
mixitron
Posts: 528
Joined: 23 Jun 2006, 22:44
Location: Tihi glas u tvojoj glavi.
Contact:

Post by mixitron »

ABS je od pomoći, ali ne i neophodan, i hidraulika je pristojna ako ne želiš da bilduješ (a posle Fiata 850 bar meni sve izgleda kao da ima hidrauliku).

Na klizavom putu se ne skreće naglo, nego se vozi kako treba.

To što neko ne ume da vozi ili vozi kao kreten mu ne treba olakšavati fensi pomagalima, nego ga treba preusmeriti na javni prevoz ili mesto suvozača.

Letos se vraćamo iz Kalne, put do Knjaževca, onako, ima krivina al' ništa opasno. Ispred mene neki reptil u novom BMWu, ide 20 kroz krivinu, a onda na prvi znak pravca raspali 80-100. Taman se obradujem i pustim džipa na njegovih standardnih 50-60 po takvom putu, i u prvoj krivini ulazim BMWu u dupe, pošto je lik otprilike izašao da ga progura.

Njemu ne treba ESP, nego autobus.

Ne mora niko da glumi reli vozača, gazi po dve pedale odjednom i nišani koliko da proklizne repom pre nego što namota kontru, ali bi svako mogao da nauči da se koči pre krivine, a kroz krivinu dodaje gas. Još imam da vidim auto koji ne može na taj način da elegantno prođe krivinu pri putničkim brzinama.

I, kao finale, kad nešto od te fensi elektronike otkaže, šta onda?


A i ovaj cikloABS je svrsishodan do bola - mozak umesto vozača, nesposobnog da koči s obe ruke / rukom i nogom odjednom :roll:
Post Reply