sediste VS sterilitet
Moderator: Moderatori
sediste VS sterilitet
procitao sam da voznja bicikle nepovoljno utice na plodnost kod muskaraca. razlozi su povecanje temperature testisa, zatim pritisak na semenu zilu, kao i nadrazivanje prostate... sto ima za posledicu da ce biker postati sterilan nakon dosta provedenog vremena na biciklu. Da li je ovo tacno? Kako se moze spreciti?
Koje sediste da kupim, a da gore navedeno se ne dogodi?
Koje sediste da kupim, a da gore navedeno se ne dogodi?
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Da,tacno je.U nekoj meri.
Prosecan rekreativac sa nekim relativno normalnim i udobnim sedistem
mozda nece "otici toliko daleko"
Ali profi vozaci,i oni koji treniraju svakodnevno na tankim sedistancima
i na trkackim bajsevima mogu itekako da obole.
Kakvo sediste izabrati? Svako sediste je kompromis.
Jedino pravo resenje je FOTELJA !
To jest Recumbent,ili ti Liegerad sto bi rekli braca nemci,
ili Lezikolo kako to kazu braca slovenci
Tu NEMA tacaka pritiska,ni na zadnjicu i sve to izmedju,
a takodje ni na ruke,sake,zglobove,ramena,i sta sve ne ..
Jednom recuju UDOBNOST i CISTO neometano uzivanje u voznji koliko god te noge nose.
a STA je to Recumbent pitas se?
Difinicija: http://en.wikipedia.org/wiki/Recumbent_bicycle
O! Cak se i nas SteinTrikes iz Subotice pominje cool
Uzivaj
POzzzzzzz
Prosecan rekreativac sa nekim relativno normalnim i udobnim sedistem
mozda nece "otici toliko daleko"
Ali profi vozaci,i oni koji treniraju svakodnevno na tankim sedistancima
i na trkackim bajsevima mogu itekako da obole.
Kakvo sediste izabrati? Svako sediste je kompromis.
Jedino pravo resenje je FOTELJA !
To jest Recumbent,ili ti Liegerad sto bi rekli braca nemci,
ili Lezikolo kako to kazu braca slovenci
Tu NEMA tacaka pritiska,ni na zadnjicu i sve to izmedju,
a takodje ni na ruke,sake,zglobove,ramena,i sta sve ne ..
Jednom recuju UDOBNOST i CISTO neometano uzivanje u voznji koliko god te noge nose.
a STA je to Recumbent pitas se?
Difinicija: http://en.wikipedia.org/wiki/Recumbent_bicycle
O! Cak se i nas SteinTrikes iz Subotice pominje cool
Uzivaj
POzzzzzzz
Čuj, Ralić će ti ležicikla preporučiti kao univerzalni lek za sve bolesti i probleme, od zanoktica do smrti. Međutim, to malo više košta.
Dakle, ono što svaki biciklista može da uradi je
- da kupi sedište primereno širini njegove zadnjice, kako bi se primereno oslanjao na sednjačne kosti, dok su ostali delovi tela tu 'onako usput' i mnogo manje opterećeni težinom tela. Što takvo sedište možda deluje penzionerski i manje nabudženo od onog fensi uzanog, tananog trkačkog ne treba da te brine.
- da namesti kljun sedišta na takav ugao da mu ne drobi genitalije i užu okolinu
- da nabavi sedište sa izrezom na sredini. Ovo bar eliminiše pritisak na prostatu i krvne sudove
- da pravilno sedi tj. jaše
E sad, uzmi u obzir da pravi pro gazi 100 i više km dnevno svaki dan, na sedištu koje iz nekog razloga zovu 'banana' (verovatno zbog oblika i dimenzija). Ako se vidiš u tome, onda se zabrini.
Mnogo veća opasnost leži u tome da ti, posle doooobrog pedaliranja, na pomen 'kreveta' na pamet padne samo drvnoprerađivačka industrija
Dakle, ono što svaki biciklista može da uradi je
- da kupi sedište primereno širini njegove zadnjice, kako bi se primereno oslanjao na sednjačne kosti, dok su ostali delovi tela tu 'onako usput' i mnogo manje opterećeni težinom tela. Što takvo sedište možda deluje penzionerski i manje nabudženo od onog fensi uzanog, tananog trkačkog ne treba da te brine.
- da namesti kljun sedišta na takav ugao da mu ne drobi genitalije i užu okolinu
- da nabavi sedište sa izrezom na sredini. Ovo bar eliminiše pritisak na prostatu i krvne sudove
- da pravilno sedi tj. jaše
E sad, uzmi u obzir da pravi pro gazi 100 i više km dnevno svaki dan, na sedištu koje iz nekog razloga zovu 'banana' (verovatno zbog oblika i dimenzija). Ako se vidiš u tome, onda se zabrini.
Mnogo veća opasnost leži u tome da ti, posle doooobrog pedaliranja, na pomen 'kreveta' na pamet padne samo drvnoprerađivačka industrija
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
mixitron wrote:Čuj, Ralić će ti ležicikla preporučiti kao univerzalni lek za sve bolesti i probleme, od zanoktica do smrti.
:d i skida uroke i vradzbine ;->
mixitron wrote: Međutim, to malo više košta.
Moze biti,a i ne mora da znaci.
Kao sto je ranije pominjano,recumbenti jesu skuplji,
jer su svi rucne izrade,i u malim serijama.
A kada uporedimo cenu nekog "boljeg" mtb-a koji se voza po nasim ulicama,
pa prosecan recumbent kosta toliko koliko i taj mtb ..
A kao sto jedan mudar covek rece,
vise sam para potrosio probavajuci i menjajuci siceve,
te gace ove,te ulozak onaj,te rukavice sa onim,ili ovim,
ili rucke obicne,ili sundjeraste,ili anatomske,
nego na kompletan recumbent.
Najjeftiniji put do 'benta je samo gradnja.
Recimo moj projekat nece izaci vise od 100 eura,sa svim delovima rama i pogonskim delovima.
Ljudi preprave BMX u SWB za 15ak dolara ..
A sta sam ja uradio? pa,psihicki sam se pripremio
I defintivno odlucio da sebi pribavim tako nesto.
Bilo samogradnjom,bilo kupovinom.
A to sto me majstor izvozao,to je druga prica ..
Izgleda da cu pre ja nauciti da varim,nego sto cu njega da nahvatam da jedan dan odvoji za mene
Ili cu da nadjem nekog ko je voljan to da odradi,
pa makar nosio sve te cevi u Poljsku
Ali jedno je sigurno,ovaj wedgie me sve vise i vise nervira :/
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
mixitron wrote:Ja po struci varioc sam A da nisi razmišljao o zameni majstora?IRalic wrote: Izgleda da cu pre ja nauciti da varim,nego sto cu
Pa jesam Ali sad je kasno .. u utorak putujem,a ko zna kad se vracam
Sve sam mislio kao,ako sutra ce,prekosutra ce,i nista ..
Ali dobro,ko zna zasto je to dobro ..
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Rado ali znas da se od njega ne odvajammixitron wrote:Ostavi mi bike da ga čuvam, biće usamljen
Dakle ide samnom vozom.
A i na cega bi inace okacio prtljag !? Da nosim transportni ranac ?
neeeee,to je bezveze
Ovako okacim sve bisage,i imam kofer na tocokvima,a ima i pedale
Al cekaj,to sto si po struci varioc to ok,
a jel se bavis time,mislim el radis ? Imas alat i to sve ?
Mozda da ti ostavim receumbent da zavrsis
hmm,bolje ne,kad probas neces hteti da mi ga vratis ;->
`
TEŠKI OT: OTHERS IGNOREIRalic wrote: Al cekaj,to sto si po struci varioc to ok,
a jel se bavis time,mislim el radis ? Imas alat i to sve ?
Sad ćeš mi reći da nikad nisi gledao klipić sa onim likom što šegrtuje kod majstor Ljube kovača, pošto on po struci varioc je, pa mu predrži kad treba nešto da sastavi?
/TEŠKI OT: OTHERS IGNORE
Inače ja po struci apsolvent sam
Al' nema veze, samo ti doteraj recumbenta, smislićemo nešto dok te nema
Oooooo!IRalic wrote: u utorak putujem,a ko zna kad se vracam
Sada možemo svi da ospemo drvlje i kamenje na recumbente jerbo neće imati ko da ih brani!
Ne bih da preterujem, ali bojim se da nam je kolega IR oboleo od teškog oblika recumbentitisa.
A sada ozbiljno,
sve čestitke i podrška za utrošeno vreme, trud i kompetentnost da nam se objasni koncept i prednosti recumbenta u odnosu na klasični bic.
Ja ipak smatram da je ta vrsta bicikla pogodna samo za velike kilometraže po ravnom putu, najviše zbog slabijih manevarskih sposobnosti.
Prvi put sam ga video na TVu, čini mi se da je bila varijanta sa tri točka i pomislio sam da je u pitanju nekakva sportska verzija invalidskih kolica ...
Kada bude gotov taj prvi primerak nadam se da mogu da računam na jedan krug, pošto sam i ja dao svoj skroman doprinos na popularizaciji istog – makar kroz svoje komentare i poluprovokativna pitanja.
Već vidim negde u bližoj budućnosti robnu marku IRREC specijalizovanu za recumbente kako izlaže na bike sajmu u Novom Sadu ...
Pozz
.
Pa ima i takvih,sa onim veslo-volan pogonom, može i to da se zaleti... A ležajlo i jeste cikloturistička alatka, asfalt i kilometraža.Goran wrote:varijanta sa tri točka i pomislio sam da je u pitanju nekakva sportska verzija invalidskih kolica ...
.
Na vikipediji se može naći korisnih napomena o dotičnim, kao i lista prednosti i mana (tnx alazovic)
Tako nekako, nije ni recumbent baš cveće kad je zdravlje u pitanju:
Health. The riding position, while comfortable, cannot easily be varied during a ride (as upright riders might stand for a hill), and some find that bottom brackets at or near hip level produces problems with cold or numb feet.
Also, when riding within motor traffic the lower riding position means that the air the rider inhales is nearer to the exhaust pipes of most vehicles.
Some riders suffer "recumbent butt", a pain in the gluteal muscles caused by their working harder while being compressed. This can usually be addressed by adjusting the seat angle and pedal position.
http://en.wikipedia.org/wiki/Recumbent_ ... advantages
Health. The riding position, while comfortable, cannot easily be varied during a ride (as upright riders might stand for a hill), and some find that bottom brackets at or near hip level produces problems with cold or numb feet.
Also, when riding within motor traffic the lower riding position means that the air the rider inhales is nearer to the exhaust pipes of most vehicles.
Some riders suffer "recumbent butt", a pain in the gluteal muscles caused by their working harder while being compressed. This can usually be addressed by adjusting the seat angle and pedal position.
http://en.wikipedia.org/wiki/Recumbent_ ... advantages
There lie the woods of Lothlórien!...There are no trees like the trees of that land.
For in the autumn their leaves fall not, but turn to gold...
S' tim što je ovo smešno i glupo. Znači, na običnom bajku si 'iznad' auspuha a na ležajku si u gasnoj komori - a to što je taj 'visinski' vazduh obogaćen izduvnim gasovima svih onih 100 automobila koji su tuda prošli prethodnog minuta ne znači ništa? Heh, dfuzija.alazovic wrote: Also, when riding within motor traffic the lower riding position means that the air the rider inhales is nearer to the exhaust pipes of most vehicles.
Druge dve stavke su već pipavije.