Savet za kupovinu bicikla

Održavanje, popravke, prepravke...

Moderator: Moderatori

Post Reply
markomm
Posts: 63
Joined: 05 Apr 2006, 16:17
Location: Beograd

Post by markomm »

Zasto nagib? Daj prosvetli me, posto sam na ovaj nacin sredio 4 kocnice koje su uzasno skripele (2 XT-a, deore i tektro). Mislim da ne savetujem coveka pogresno.
Da, centriranje sam zaboravio.
User avatar
mixitron
Posts: 528
Joined: 23 Jun 2006, 22:44
Location: Tihi glas u tvojoj glavi.
Contact:

Post by mixitron »

Zbog varijabilne snage kočenja; ako treba, može samo da 'lizne' felnu, a kad pritegne, klješta se malo 'nakrenu' (videćeš da kao da imaju malo lufta kad ih prodrmaš, koliko god da su zategnute) i paknovi nalegnu celom površinom. Ravnim paknovima si odmah uleteo 'svim što imaš'.

Takođe kažu da onda ne skiče, mada i ja znam paknove bez nagiba koji se ne čuju.
User avatar
misaxtr
Freebiker
Posts: 288
Joined: 06 Jul 2005, 22:51
Location: Beograd

Post by misaxtr »

Zasto nagib - pa ako nalezu pravilno - pravilno se i trose, a ne pod uglom, a i duze traju. Neki ce i tako skripati, pogotovu oni tvrdi, ali nije samo zlo u skripanju, vec i u vecem i brzem trosenju felne sa tvrdim paknovima. Sporije ce se oni trositi, ali ce zato felna pre riknuti, a ona je ipak skuplji deo od paknova!
Image

MTB-VRH brate!!!
markomm
Posts: 63
Joined: 05 Apr 2006, 16:17
Location: Beograd

Post by markomm »

Pa mislio sam da nalezu pravilno i da se pravilno trose, nisam bas tolko glup.
@ mixtron
Ok, mislm da kapiram sta hoces da kazes. Zasto se ostavlja prostor kod zadnjeg dela pakna? Sila kocenja tera kljesta da se uvrcu u smeru te sile, sto znaci da se prednjim delom vise koci.
User avatar
mixitron
Posts: 528
Joined: 23 Jun 2006, 22:44
Location: Tihi glas u tvojoj glavi.
Contact:

Post by mixitron »

Šeldon:

The shoe can be set so that the front edge of the shoe contacts the rim slightly before the rear edge. This is commonly called "toe in." If this is not set perfectly, normal pad wear will eventually even it out, but braking will be less effective, and the brakes may squeal until the shoe has worn in.

Most direct-pull cantilevers, however, use asymmetrical shoes (longer end faces the rear) that are designed to be set with no toe in.

(ja imam simetrične :) )

Parktool
http://www.parktool.com/repair/readhowto.asp?id=21

Oni vele da je samo do skičanja
markomm
Posts: 63
Joined: 05 Apr 2006, 16:17
Location: Beograd

Post by markomm »

Ne, ok, ja sam se prebacio nesto.
User avatar
mixitron
Posts: 528
Joined: 23 Jun 2006, 22:44
Location: Tihi glas u tvojoj glavi.
Contact:

Post by mixitron »

mixitron wrote: i ne propušta vetar (i kišu), ali propušta tvoju vlagu napolje na neki način. Verovatno je najbolje da počneš od neke DOBRE jakne.
Video sam večeras da ona outdoor radnja (devetka.com) ima praktično ceo nikwax-ov program, što bi moglo da značajno doprinese impregnaciji i reimpregnaciji mnogih naših modnih detalja.


hmmm, nepromočive spdice 8)
User avatar
random
Posts: 148
Joined: 11 May 2006, 23:59
Location: NBGD

Post by random »

Sto se tice brzinomera, skinucu Kineza sa mog starog bicikla, vrsi posao, i ima funkcije kao i oni od po 1500. Sada me zanima pulsmetar, zbog aerobnog treninga, mislim da ipak nije tako lako meriti otkucaje srca u toku voznje, plus pulsmetar prikazuje i jos neke korisne sitnice. U Capriolu sam video Sigmasport za 2500. Ima li nsto jeftinije sto valja, ili je realno izdvojiti 30 evrica za pulsmetar?
= \¯¯\° _(zzz...)
( ) / ( )
User avatar
mixitron
Posts: 528
Joined: 23 Jun 2006, 22:44
Location: Tihi glas u tvojoj glavi.
Contact:

Post by mixitron »

Napolju su socijale 15-20, 30 ovde je sasvim OK.
User avatar
random
Posts: 148
Joined: 11 May 2006, 23:59
Location: NBGD

Post by random »

http://www.bicikli.dzaba.com/prednja%20viljuska.html
Kako Aerosa HT moze da kosta 240 evra?! Ostale cene su manje vise realne. Ako je ovo u redu, da odvalim cenu za moju HT, pa da uzmem nesto dobro :twisted: .
= \¯¯\° _(zzz...)
( ) / ( )
User avatar
misaxtr
Freebiker
Posts: 288
Joined: 06 Jul 2005, 22:51
Location: Beograd

Post by misaxtr »

Ne moze, vidis i sam na freebiking berzi, manitou i sl se prodaju za 120-150 eur, pa i manje. Aerosa ne moze da kosta vise od nove brand name viljuske. Ovde se viljuske generalno tesko prodaju ukoliko bas nisu nesto extra ili jedinstvene. Jednostavno, ljudi ce pre za recimo 150-200 eur da kupe ceo bajk nego da kupe samo 1 njegov deo...
Naravno ima nas koji to nikada ne bi uradili, ali ova prva populacija je brojnija
Image

MTB-VRH brate!!!
User avatar
random
Posts: 148
Joined: 11 May 2006, 23:59
Location: NBGD

Post by random »

Taj odgovor sam i ocekivao, ali za svaki slucaj :D ...
= \¯¯\° _(zzz...)
( ) / ( )
User avatar
random
Posts: 148
Joined: 11 May 2006, 23:59
Location: NBGD

Post by random »

@misaxtr: Koliko sati upotrebe su izdrzale one tvoje baterije na kineskim svetlima (koliko mAh imaju te baterije, i to je bitno)? Interesuje me potrosnja, da li sam miran na period od dve-tri godine sa jednim setom alkalnih ili su punjive potrebne na duze staze? (Nasao sam kod Kineza ove Power Beam za 200 dinara :lol: )
Ipak, nema dobrog osvetljenja dok ne napravim nosac za baterijsku lampu za montiranje na bicikl. :) Dva Power Beam-a, Varta kriptonska lampa i jedna za glavu bi trebalo da odrade posao skoro kao automobilski farovi.
= \¯¯\° _(zzz...)
( ) / ( )
bobale
Posts: 73
Joined: 27 May 2006, 19:04
Location: Leskovac/Niš

Post by bobale »

Kad već idemo u off...
random wrote:Dva Power Beam-a, Varta kriptonska lampa i jedna za glavu bi trebalo da odrade posao skoro kao automobilski farovi.
A šta misliš kako bi radila kombinacija 4 Power Beam-a i naglavne lampe? :D
User avatar
mixitron
Posts: 528
Joined: 23 Jun 2006, 22:44
Location: Tihi glas u tvojoj glavi.
Contact:

Post by mixitron »

Ma akumulator iz auta i jedan pravi far... Vid'o ja prošle godine cigu na keju, turio u pijačnu korpu maleeecki akumulator na koji je vezan neki ogroman tranzistor, ono svira, njemu veselje.
Post Reply