Pomoc- Skidanje pedala

Održavanje, popravke, prepravke...

Moderator: Moderatori

Post Reply
free amater
Posts: 2
Joined: 07 Dec 2010, 17:57

Pomoc- Skidanje pedala

Post by free amater »

Pozdrav svim biciklistima i majstorima.
Nov sam ovde,ne zamjerite mi ako je pitanje koje cu postaviiti vec bilo.
Elem,osovina koja prolazi kroz ram bicikla i drzi pedale mi je napukla,danas sam je pokusao skinuti ali ne ide,saraf odvrnem ali dalje nece.Inace sam totalni amater za bicikle,pa sam se prvi put susreo sa ovim problemom.
pregledao sam sve,jedini zakljucak koji sam mogao donijeti je da je i pedala zavrnuta na tu osovinu,pa sam pokusao da odvrnem pedalu,medjutim nece ni to.
Ima li ko da se susreo sa ovim problemom,pa da mi predlozi neku pametnu informaciju.
Ako sam bio ne dovoljno razumljiv,mogu da uslikam i pokazem dio koji mi predstavlja problem.
Unaprijed hvala i svako dobro.
User avatar
Astrodule
Posts: 58
Joined: 31 Mar 2006, 10:21
Location: Novi Beograd
Contact:

Re: Pomoc- Skidanje pedala

Post by Astrodule »

Potreban ti je radapciger.
Image
Svaka radnja sa bici alatom ga ima
Zapremina tela ipak nije dovoljna !
http://www.ehotim.com/blog/category/put ... iciklizam/
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Re: Pomoc- Skidanje pedala

Post by IRalic »

.. a treba ti radapciger jer je osovina konusna, i kada zatezes taj sraf koji je drzi on kurblu navlaci na konus.
Da bi se skinula sa konusa treba nesto da se fiksira na kurblu, i zatim opitaju ci se o osovinu gura kurblu sa osovine.
Upravo to radi radapciger.

Moze se kupiti u svakoj bolje opremljenoj bajk prodavnici po ceni od oko 1000 din.
Najbolje da odes do servisa i da ti sve to skinu, pa zatim zamene osovinu, ili celu patronu,vrate kurble na mesto i pritegnu.
To ce te kostati mozda par stotina.


Pozz
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
free amater
Posts: 2
Joined: 07 Dec 2010, 17:57