od alazovic » 25 Maj 2010, 10:07
Sa naglaskom na "ponekad"...
Po suvom, asfaltu, relativno ravnom, sve je jedno. Tj, prednost V-brake zbog cene, pa čak i cantilever na mom starom Maxamu sasvim vrši posao. Hidrauličnim diskovima je potrebna mala sila pritiskanja ručice za extra kočenje, što zna da bude prednost pri dugačkim spustovima (5 i više km), dok na lošijim v-brake zna itekako da zaboli ruka.
Kad padne kiša, situacija se polako menja u korist diskova, jer se već pri malom kočenju zagreju dovoljno da su stalno suvi i u savršenom stanju za ono za šta su napravljeni.
Još kad kočiona površina v-brake (felna) upadne u blato, sneg ili se nakupi bilo koja druga prljavština, više od kočenja nema velike vajde.
I na kraju, posle par godina V-brake kočenja, vreme je da se planira zamena felne, jer ako se istroši i pukne, zna da bude jako rizično!
Eto...

There lie the woods of Lothlórien!...There are no trees like the trees of that land.
For in the autumn their leaves fall not, but turn to gold...