KILOMETAR SAT

Diskusija o biciklima, biciklističkoj opremi, dodacima za bicikl, zaštitnoj opremi, odeći i drugim rekvizitima

Moderator: Moderatori

User avatar
stika
Posts: 10
Joined: 07 Feb 2007, 18:15
Location: UZICE (SEVOJNO)

KILOMETAR SAT

Post by stika »

:?: KUPIO SAM KAPRIOLO KOBRU ZA REKRATIVNU VOZNJU I UZ NJU SAM NARUCIO KILOMETAR SAT,MEDJUTIM POSTO JE TO VEROVATNO NEKI KINEZ NISAM DOBIO UPUSTVO ZA MONTAZU.PA ME SAMO ZANIMA KAKO SE UNOSE PARAMETRI VEZANI ZA OBIM TOCKA USTVARI ZA OBIM KOJI NAPRAVI SENZOR?MOZDA NISAM BAS BIO PRECIZAN ALI JA SAM POCETNIK!
User avatar
mixitron
Posts: 528
Joined: 23 Jun 2006, 22:44
Location: Tihi glas u tvojoj glavi.
Contact:

Post by mixitron »

1. nemoj da VIČEŠ :)

2.
http://forum.freebiking.org/viewtopic.php?t=497

Čak i isti naslov, smao malim slovima.

Ako se ne snađeš, pomoglo bi da napišeš koji je tvoj kinez. Obično prvo pitaju za obim točka, mada nekad treba tražiti u meniju.
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Post by IRalic »

Obicno sa donje strane ima dugmence,ili dva,ona mala sto se pritiskaju vrhom olovke,ili cackalicom ;)
Trebalo bi da je obelezeno sa "set",i obicno se pritisne,i zadrzi nekoliko sekundi,a onda se na ekranu nesto pokaze .. da li namestanje ukupne kilometraze,ili podesavanje sata,ili obim tocka ..

Sad,ako je extra jeftin,moze biti da se odabir svodi samo na vlicinu (npr. 26";27";28" .. )
a ako se unosi obim,onda je sa 4 ili 3 cifre.

Tesko je reci ovako na nevidjeno ..
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
User avatar
stika
Posts: 10
Joined: 07 Feb 2007, 18:15
Location: UZICE (SEVOJNO)

Re: KILOMETAR SAT

Post by stika »

hvala na pomoci,spravica se zove JINGYI
User avatar
stika
Posts: 10
Joined: 07 Feb 2007, 18:15
Location: UZICE (SEVOJNO)

Re: KILOMETAR SAT

Post by stika »

stika wrote:hvala na pomoci,spravica se zove JINGYI