"I asfalt je mekan,nakon 7 sati na biciklu" :D

Sve o "ležećim" biciklima

Moderators: IRalic, Moderatori

Post Reply
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

"I asfalt je mekan,nakon 7 sati na biciklu" :D

Post by IRalic »

NE-lezecem to jeste :lol:

Moram priznati da sam se posteno nasmejao kada sma video komentar ispod ove slike
http://picasaweb.google.com/ciklosvet/V ... 8410639074

Image

I asfalt je mekan,nakon 7 sati na biciklu...



Ja na bentu prelezim i 9-10 sati,i nista :)
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
User avatar
Dragan K.
Posts: 83
Joined: 18 Oct 2007, 20:53
Location: Beograd
Contact:

Post by Dragan K. »

"Moram priznati da sam se posteno nasmejao kada sam video komentar ispod ove slike "

Definitivno sam resio da predjem u lezece. Kada sam pisao komentar, u glavi mi je bio rekumbent...
Nikako da odlucim da li na dva ili tri tocka.
Cini mi se da sam blizi dvotockasu, najvise zbog puteva...
Iscitao sam sve napisano o bentu, i ne znam nista vise nego na pocetku.
Pametan covek nauci i zaboravi, inteligentan se priseca....a glup sve zna!
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Post by IRalic »

Da :lol:

I ja sam pre dve godine,kada sam terao tocak ka Poljskoj sve vreme u glavi imao misao "uh da mi je sad lezeci"
pa je to verujem imalo dodatnog uticaja na lose raspolozenje izazvano ocajnim Madjarskim lokalnim putevima,
i bolom u zadnjici i sakama,te mi je posle 7-8 sati voznje
3 dana uzastopce po prilicnoj vrucini dojadilo,i resio sam da nastavim vozom delimicno.
Na unutrasnjoj strani butine mi se napravila naprijatna iritacija izazvana kombinacijom trenja sorca/sedista i vrucine,te stvarno nisam mogao da sedim na sicu i pedalam.
Posle toga se nikada vise nisam uputio na turu sa uspravnim biciklom.

2 ili 3 tocka ?

Ranije bih ti rekao da je mozda svejedno,ali sada ti kazem da su 3 tocka mnoogo bolja!
Ne znam na sta si tacno mislio kada si napisao "najvise zbog puteva"
ali mogu slobodno da ti kazem da su tri tocka bolja,za sve osim izlokanih zemljanih/makadamskih puteva za dubokim kolotrazima,
na kojima jedan trag tockova ima veliku prednost.
Na svakom iole civilizovanom putu 3 tocka nemaju problema.
Tricikl jeste nesto siri od dvotockasa,ali to samo moze da bude prednost,
jer iz iskustva kazem da svi vozaci daju mnogo vise prostora kod preticanja,
ne pokusavaju da se "uguraju" izmedju mene i nailazeceg vozila iz suprotnog smera.
Svi me vide i primecuju,iako sam prilicno nizak na putu.
Sto bi jedan kolega rekao na komentar vozaca "stavi zastavicu! ne vidis se" - "izvinte,a el vidite bele linije na putu? el sam ja nizi od tih linija,ili sta ?"
da ga stvarno nije video,valjda bi ga pregazio ;-p
Dakle cinjenica da je trajk manje uocljiv na putu prosto ne stoji.

Naravno treba drzati cetvoro otvorenih ociju,jer nikad ne znas kakva budala ide drumom.
Uostalom to vazi za svaki bicikli i tricikl,pogotovo uspravan,
gde lako moze da se izgubi ravnoteza/kontrola i sleti u jarak/provaliju,ili zalepi za drvo ili banderu ..
Ako i ikada dodjes u situaciju da treba da bezis sa druma,na triciklu je to daleko bezbolnije,i bezbednije.
Ne mozes da padnes,ne mozes da preletis preko volana.
Kocenje je VEOMA efikasno,i kratko,u svim uslovima,bez bojazni da ce gubitak trakcije na bilo kojim od tockova
rezultirati u gubitku kontrole ili padom.
A sve i da se odvojis od sedista,koliko mozes da se povedis kad padnes sa 20cm visine ? :lol:

No u stranu svu tu pricu.Sta sam ja primetio,jeste da kada sam jako umoran,na dva tocka sam vise sevrdao po putu,
jer ipak voznja lezeceg dovotockasa iziskuje odredjenu koncentraciju,i smirenost tela,ma koliko on bio stabilan.
Imao sam takvu situaciju,a jos je i pala kisa,i kolovoz bio klizav,
a put los,bez linija,i sa ostrom ivicom.
Gledao sam ja tako u nebo,i osmatrao da li ima pretecih oblaka,koji ce sunuti pljusak na mene,ili ne,
i tako zagledan,u mraku,odlutam na ivicu puta,sletim sa ivice,i nesvesno odmah krenem da se vracam na put.
Zadnji tocak klizne pri penjanju na put,i ja zavrsim lezeci na putu,umesto na biciklu.:-/
Tricikl je skoro neosetljiv na to,i lako se drzi u pravoj liniji cak iako si totalno iscrpljen.
Drugo,tricikl je obicno veoma lako voziti bez ruku,sto sa dva tocka bas i nije slucaj.
To je veoma zgodno na dugoj voznji,kada hoces malo da se protegnes,
promenis polozaj ruku,dohvatis nesto iz prirucnog prtljaga,fotografises ..
A i MNOGO je zabavno gledati lica vozaca dok blenu u tebe u neverici,
kada obe ruke stavis na potiljak,i u prvoj brizni drobis neki besan uspon :D
Trece,nista lepse nego nemati potrebu za traznjem mesta gde bi seo,
na dugoj voznji,kada hoces da napravis pauzu,ili nesto pojedes.
Takodje nikakav problem nije da jednom rukom vozis/kocis/menjas brzine
dok u drugoj drzis pljesku na kajmaku koju jedes dok vozis :D (pazi samo da ne uflekas dres sa kajmakom ;) )

Jeste da za tricikl treba izdvojiti nesto vise novca.
Jeste da je dvotockas daleko lakse trasnportovati u vozu recimo,
kada ka samo prislonis na vrata zadnjeg vagona,sto za triciklom prakticno nije moguce,jer ce da zauzme ceo taj prostor,i onemoguci prilazak vratima i toaletu.
Jeste da se dva tocka daleko lakse parkiraju na malom prostoru(u spavacoj sobi,hodniku ..)
Ali,sve kad se sabere,trajk je mnogo bolje stvar.Bar za mene,to jest.

A da,tricikl ima i jos jednu "prednost",mnogo je manje "smesan" a vise "cool" posmatracima svih starosnih doba.
Rekacije ljudi su cudne,ali eto,mozda i na to treba obratiti paznju ;)
A i do sada sam imao dve "ponude pomoci",kad sam silazio/penjao se na ivicnjake,jel su ljudi mislili da sam neki invalid ili sta vec ;-)
Nisu znali da sam ja ustvari samo isuvise lenj da bih sada ustajao i to sve :lol:
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
Post Reply