Bicikli od DRVETA !

Sve o "ležećim" biciklima

Moderators: IRalic, Moderatori

Dejv
Posts: 372
Joined: 18 Sep 2006, 23:13
Location: 彦根、日本
Contact:

Post by Dejv »

IRalic wrote: Svaki materijal je jak ako se pravilno upotrebi u datoj konstrukciji.
Naravno, vazi i obrnuto.
Nemanja Jakovljevic
留学生
MOJE PREZIME@softbank.ne.jp
www.jakovljevic.net
User avatar
Biodiesel
Posts: 79
Joined: 15 May 2008, 13:59
Location: Beograd

Post by Biodiesel »

Drugari...hajde da posmatramo to sa ove strane.

1) Realno drvo je u ovoj konstrukciji teže od metala. Laki ram od čeličnih ili AL cevi bi bio mnogo bolji i čvršći u pravoj izvedbi

2) Sečete drvo...ubijate nešto što bi živelo godinama i proizvodilo kiseonik da nije vaše želje za, paz molim te, drvenim biciklom.

3)Potrebno je znanje drvodelje da bi se nešto ovakvo napravilo. Ova veština izrade je i među drvodeljama zavidna

4)Drvo ako je iz jednog komada (ne znam koliko ste upućeni u drvo kao materijal) "radi". U zavisnosti od vlažnosti vazduha ono se širi ili skuplja. To se eliminiše sušenjem, a zatim višestrukim lakiranjem kojim se vrlo lako može upropastiti sam rad ako nije odabran pravi lak. Da ne govorimo o tome da mora prekrivati svaki kvadratni milimetar kako bi imao funkciju zaštite.

5) Ako zakačiš drveni ram negde, tu nema varenja. Nego....bacanje

6) Višestruki problemi pri instaliranju metalnih delova koji su pokretni i/ili trpe opterećenje pod kojim nekad i metal popušta.

7) Ja mogu ovako do sutra ali će mi post biti kilometarski tako da dalje sve ostale mane ovog, a prednosti sistema iz 20-og veka, ostavljam vama da se prisetite.

Nije praktično za izradu, teže je, kratkotrajnije, meni je ružno, nije ekološki....suludo je :wink:
Dejv
Posts: 372
Joined: 18 Sep 2006, 23:13
Location: 彦根、日本
Contact:

Post by Dejv »

@Biodizel

2) A da se proizvede odredjena kolicina aluminijuma/celika - ne zagadjuje se okolina? Ne upotrebe se druge sirovine?
Kada bacis drvo - sta se desava? Postane zemlja. Kada zeznes celik - sta postaje? Otpad.
3) Potrebno je znanje varioca da bi se napravio bicikl. A jos ako hoces lepe varove...
4) Ako ne pokrijes svaki kvadratni milimetar celicnog rama - sta se desava? Pocinje da rdja... a svi znamo cemu to vodi...
5) Ako zakacis ove fensi ramove - i njih mozes komotno da bacis... Znam za ram kojem je dovoljno bilo da sklizne dok je bio naslonjen i udarom u stolicu pri padu da se dobro ulubi... sto ce reci - ozbiljniji udarac - i zdravo ram. A drvo ce udarce mnogo jace izdrzati.
6) Visestruki problemi? Hmmmm.... oko osovine jednostavno stavis kosuljicu neku npr i resio si problem. Jel to cujem da neko spominje lezajeve?
7) Ajde probaj... za sada imas samo tezinu - za koju nisam siguran kolika je razlika i koliko utice na kvalitet i tezinu voznje u ovoj varijanti.
Sta je kratkotrajnije, ekoloskije... iz gore pomenutih stvari opet razmotri.
To dal je tebi ruzno - to je tvoj problem.
Nemanja Jakovljevic
留学生
MOJE PREZIME@softbank.ne.jp
www.jakovljevic.net
User avatar
Biodiesel
Posts: 79
Joined: 15 May 2008, 13:59
Location: Beograd

Post by Biodiesel »

@Dejv

2.) Da upotrebe se druge sirovine za jedan ram čiji uticaj to jedno drvo koje si isekao, a koje bi živelo ko zna koliko, očisti. Kada zezneš čelik ili AL oni se recikliraju za razliku od drveta koje možeš samo da založiš ako se greješ na pećku :P . To bi bar ti "Japanac" trebalo da znaš.

3.) Da ali pošto ti ne znaš ni da delješ drvo ni da vršiš zavarivanje moraćeš da platiš da ti to neko uradi. E čelične i Al ramove zavare mašine. Ajde da vidim mašinu da sadelje biciklu. Tako da i ovde grdno grešiš. Čak i da ti čovek lepo izvari može da ti uzme koliko košta jedan ram u prodavnici. Ajde da vidim da ti neko sadelje ovako nešto za pa recimo 500 eura. Znaš zašto neće ? Zato što posle mora da ti garantuje izdržljivost, a on to ne može.

4.) Tu grešiš momče. Ja imam i pomoć Al kod sebe, a on ne rđa. Da ne pominjem TI koji je jedan od inertnijih metala. I još jednom :P

5.) O tome ja i pričam...Gubiš poentu. Nije ti potreban "fensi" ram da bi prešišao upotrebnu moć drveta. Dovoljan je neki Al ili čelični ram srednje klase i već je kvalitetniji od drveskare. Pusti ti one ramove za trke. Morao bi da napraviš drvociklu za trke pa da upoređujemo onda.

6.) Ajde razmisli malo. Koliko puta si video da je ram popustio u predelu donjeg ležaja prednje vile? To drvo bi se razglavilo u tom predelu sa disk kočnicom dok si rekao keks. Ako ti to nisi video to ne znači da ne postoji. Pitaj i Ralića ako hoćeš i reći će ti isto ako bude iskren u šta ne sumnjam.

7.) Hoćeš još :) e evo ti...Čelik zadržava svoja svojstva mnogo duže vremena nego drvo. Pitaj ako smeš tog čoveka koji je napravio taj krš gde ga drži i koliko ga često vozi. Biciklu koju sam ja kupio je prekrila voda i prašina, a nije od ne znam ni ja kakvog kvalitetnog čelika. Običan Cr-Mo pa je posle peskiranja opet bio kao nov. Da li je na rđu otišlo 2 desete materijala. Pusti drvo par desetina godina u podrumu da leži pa ću da te pitam.

8.) Da je drvo dobar materijal za ovo što pričamo, sve bicikle bi se pravile od njega zato nemoj samo da bi mi protivurečio da postuješ gluposti nego izađi sa činjenicama.

9.) Čvrstoća materijala ide u korist čelika i Al. Ne uvrću se niti izvijaju kao drvo.

10.) Da bi bicikl od drveta bio dovoljno krut i čvrst drvo mora biti velike gustine. Raspitaj se malo po Google-u šta je drvo velike gustine i koje drvo spada u tu grupu pa vidi onda cene tog drveta. E onda dođi ovde i prosipaj fore kako je to ekonomično.

Kad je to tako jednostavno ti čim pročitaš ovo uzmi da napraviš jedan da ne bi morao da kupuješ bicikl. :P
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Post by IRalic »

Ajda sad i jedna i drugi u cosak,da klecite na kukuruzu! :D posto niste shvatili poentu.

Poenda nije da li ce drveni biti laksi, bolji, cvrsci, da li ce duze trajati ,ili ta ti ja znam.
Poenta jeste, to sto nekome je drvo daleko lakse kao materijal za rad,
ili prosto voli drvo :)
Poenta je narpaviti bent od cega znas i umes, svojom rukom i poznatim alatom.
Neki drveni bicikli prema lepoti dizajna rama su rame uz rame sa njihovim karbonskim rodjacima.
Znaci ovde pricamo o umetnosti, a ne o tome koji je materijal bolji ..

Opustite se ljudi !


Inace evo sta jos moze da se napravi od drveta ;) probaj ovakav oblik da napravis od cevi ;-p
Inace kompletan bajk je tezak 14,4kg sto je u rangu za prosecnim bajkom ove koncepcije od alu ili celik rama!
Inace je covek ovo napravio samo zato da proba kako to izgleda, i uopste recumbent je napravio samo zato sto ga je lik na Velokraft NoCom-u oduvao dok je ovaj terao svoj $$$$$ karbonski Lens Armstrong wannabee drumas
Image

Inace bajk je bio na prodaju, trazio je $2300 za njega. ne znam da li se prodao..

Za dalje informacije i slike: http://www.bentrideronline.com/messageb ... hp?t=36925

A kada je provalio da mu se stvar mnooogo dopada,onda je udario po karbonu

Image

I jos se ne zaustavlja!
Carbon mid-racer, iliti street-able low racer
Image

A sad planira jos i high-raceer ;) sa pogonom na prednji tocak
I sve to samo zbog toga sto ga je lik na bentu pretekao jedanput .. :D





`
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
User avatar
Biodiesel
Posts: 79
Joined: 15 May 2008, 13:59
Location: Beograd

Post by Biodiesel »

Eh sad ....udaraš na čežnju jer znaš da volim low-racer :roll: :D . E ovo treće je mašinčina... :twisted:
Dejv
Posts: 372
Joined: 18 Sep 2006, 23:13
Location: 彦根、日本
Contact:

Post by Dejv »

Igore... gresis ali gresis silno sine...

Ja sam skontao u cemu je fora...
Al sam morao da odgovorim na one "razloge" za koje i dalje nisam ubedjen.
Nemanja Jakovljevic
留学生
MOJE PREZIME@softbank.ne.jp
www.jakovljevic.net
User avatar
Biodiesel
Posts: 79
Joined: 15 May 2008, 13:59
Location: Beograd

Post by Biodiesel »

Da bre Igore....pusti Dejva da mi odgovori jer ipak on je "skontao u čemu je fora" :shock: . U njegove postove je uloženo vremena da bi se formirali :P . Uvek me slatko nasmeje svojim kontriranjem :lol: :lol: :lol: .
Rekumbentash
Posts: 14
Joined: 09 Mar 2008, 17:49
Location: Sic

Post by Rekumbentash »

Dejv wrote:Igore... gresis ali gresis silno sine...

Ja sam skontao u cemu je fora...
Al sam morao da odgovorim na one "razloge" za koje i dalje nisam ubedjen.
Nemanja kako ti se dopada Komatsu sensei? =)))
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Re: Bicikli od DRVETA !

Post by IRalic »

Jos jedno umetnicko delo od drveta u obliku tricikla :D

http://www.borisbeaulant.com/

Image
Image
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
Post Reply