Helou

Svaka cast! Zaista lep crtez (govori onaj za koga je takvo nesto u domenu magije

)
Odusevljen sam dizajnom sedista

Samo obrati paznju na sirinu cevi gornejg dela, da na bude da ti cevi dodju tacno tamo gde ne treba (npr. ispod lopatica) da ne zulja.
Dizajn kingpina veoma lep, jos da imas komadinu dobre alu legure, i cnc masinu pa da to napravis iz jednog komada

Prednja rolnica lanca izgleda dosta klimavo postavljena. Ili kroz ram kao i zadnja, ili veoma jaka "potpora" izvan samog rama.
Eventualno alternativna putanja lanca ispod poprecnih cevi (manje izlozenog lanca izmedju nogu, i iznad cevi u koju obicno udara kada se olabavi) ili ceo lanac kroz crevo.
Da li si siguran da upravljac moze slobodno da se krece i ne udara u poprecne cevi rama ? Naravno pozicija istog bas i nije zgodna.
Zasto sediste tako visoko ? To bas nije recept za sveukupnu stabilnost.
Inace poprecne cevi pod takvim uglom su veoma atraktivne, a imaju i par prakticnih aspekata (lakse spustanje u sediste, dovoljno mesta za pete u slucaju niskih osoba)
ali u praksi uglavnom izbegavane, jer daju veliku duzinu boom cevi,kao i vecu duzinu poprecnih cevi sto obicno rezultira sa previse fleksibilnosti u tom delu,
i generalno to dovodi veceg opterecenja materijala u tom delu, te ako jacina cevi nije shodno tome prilagodjena(deblje, vece)
veoma lako dolazi do pucanja rama.
Naravno ceo zbir toga rezultira povecanom tezinom rama.
Licno sam video na proslom skupu u Ceskoj kako je Azub prototip trajk pukao bas na sredini glavne cevi, tacno gde se poprecne spajaju sa njom (ne na varu bocnih!) a upravo koristi bocne cevi u ofsetu, i to manje ofseta nego na tvom crtezu.

Dobra ideja sa vec gotovom viljuskom, ali treba imati na umu da je ista dizajnirana za dvotockas, cija zadnja viljuska trpi veoma male bocne sile, za razliku od tricikla koji se ne naginje u krivini.
Moze se pokazati da je previse "mekana", a naravno rezultira i pucanjem usred zamora materijala (pogotovo ako je alu)
Budi i preko zime vredan, pa da se na prolece vec vozas!

Pozzz