Jos jedan domaci RECUMBENT se zakotrljao :-)

Sve o "ležećim" biciklima

Moderators: IRalic, Moderatori

Dejv
Posts: 372
Joined: 18 Sep 2006, 23:13
Location: 彦根、日本
Contact:

Post by Dejv »

A pitanje je i koliko je naporno za vrat da uvek drzis toliko podignutu glavu - barem mi deluje tako da uvek moras da drzis podignutu glavu.
Nemanja Jakovljevic
留学生
MOJE PREZIME@softbank.ne.jp
www.jakovljevic.net
User avatar
mixitron
Posts: 528
Joined: 23 Jun 2006, 22:44
Location: Tihi glas u tvojoj glavi.
Contact:

Post by mixitron »

Fakat, naslon bi tu veoma prijao.
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Post by IRalic »

bodapro wrote:veliki pozdrav i sve čestitke Igore...
Hvala :)


bodapro wrote: (moram da napomenem da ne stojim najbolje sa bike terminima pa mi oprostite što često koristim 'stare' termine ili opisno ukazujem na neki deo bicikla)
zašto? moja ideja je da frame bude što je moguće jednostavniji, da mogu, osim par detalja, sve da odradim sam elektrolučnim aparatom..
elektrolucni ? to bese ono sa elektrodama ?
Ako ne zelis da zavrsis dupetom na asfaltu mani se toga.
To je za kapije i takve stvari,gde nema mehanickog naprezanja vara.
Obezbedi pristup MIG zavarivacu sa CO2 gasom

bodapro wrote: ali mi se tvoje rešenje sa podešavajućom zadnjom viljuškom i boom-om čini kao elegantnije...odradiš delove- skopiš - nacentriraš - zavrneš i to je to...
Da,donekle jednostavnije,ali opet moras i taj zadnji deo da stavis u alat i da ga zavaris kako bog zapoveda sto bi se reklo ;-)
Ja sam tako uradio jer je vec postojao alat za takvu zadnju viljsuku.

Bilo kako bilo,nesto mora da se pomera makar malo,kako bi se smestio u pravi polozaj,da li sediste ili pogon,sasvim svejedno (nije svejedno ;-) )
Sa stanovista izrade rama,jednosravnije je mozda sa se pomera sediste.

Samo se drzi principa 3x meri - 1x seci/vari



bodapro wrote:ja sam se odmah ograničio na 26" rear+ 20" front... prednju viljušku sam planirao da uzmem novu od bmx koja ima i nosače za v-brake (caprjolo ;) ~350din)
Sa tvojom visinom mozes u dual 26"
20" prednji ti daje par zgodnih stvari,kao sto je vise prostora za kurble/pete kod skretanja.
Kod mene recimo apsolutno nema nikakvog dodirivanja pete i tocka
cak i kod najostrijeg skretanja i U okreta.
Sa 26" na istom mestu pete bi kacile tocak kada radim U okretanje.

Gde je 20" losiji,barem kod nas,jeste u izboru felni i guma.

bodapro wrote:zadnji točak mi predstavlja problem jer imam nedoumice da li da
upletem nove žbice (caprjolo) na classic čelični obruč ili da naručim nov točak (recimo neki mavic sa sram 8-9-to fazom)..
mani se celicnih obruca.teski su,i lose koce.
Remrex alu obruc sa dubokim profilom kosta koliko,600din ?
20" alu single wall ima u Planetu (verovatno i Caprjolu) za nekih 250 din

Nazad bi preporucio freehub sa 8speed kasetom.
7 na freehub se teze nalazi,a i nije nista jeftinije od 8.
Nemoras Mavic ili sta ti ja znam,Remerx sa nekom solidnom nablom(glavom) recimo Deore i sl. je sasvim dovoljno.

9brz bi vec bilo poprilicno finansijski zahtevno,
jer ne zaboravi,treba ti 3 lanca.IG31 lanac kosta 350 din.
Za 9 brz najjeftiniji kosta preko 1000.





bodapro wrote: sa druge strane pročitah negde kako je preporučljivo na bentu imati što šire gume (najšire što sam našao u SM su 26x2.10 sa kramponima) a ja se pri tom toliko ne razumem da ne znam ni da li ta guma može na standardni točak...
Sto ne bi moglo.
Bolje sire gume ? Ne znam ..

Sta ti sira guma moze dati jeste udobnost.
Gume poput Schawlbe Big Apple ti daju komfor na smanjenom pritisku,a pritom imaju otpor kotrljanja jednak nekoj znatno uzoj gumi na znatno visem pritisku.




bodapro wrote: zaista ne znam izraz pa ću pokušati opisno: "nosač" ili cev koja "nosi" srednju glavu sam nameravao da uradim kod strugara... da mi on dakle po dimenzijama originalne cevi napravi novu u ureže odgovarajući navoj...

ta stvar se na engleskom zove "bottom bracket shell"
nisam siguran da to moze tek tako da se nareze na srugu.
Mislim da tu ide ureznica,i to odgovarajuceg promera i koraka navoja.
Koriste se uglavnom dva standarda za taj navoj.
Engleski,sa inchnim korakom i promerom,i italijanski,koji mislim da ima milimetarski promer,a inch-ni korak,ili tako nekako ..

Mislim da je mnoogo jednostavnije da se izkontaktiras sa Stein Trikes ( steintrikes(at)suonline.net) i da pazaris gotov narezan deo.
Takodje mislim da mozes od njih pazariti i kvalitetnije 20" felne i zbice,
i jos sto sta.
Ja sam cevi kupio od njih,kao i felne/zice/glave,disk kocnice i svu sitnariju za ram (cable stop-ove,drup out-ove za zadnji tocak i sl.)

Materijal za ceo bajs bi te mozda izasao 50ak evra,zavisko sta i koliko.
Kontaktiraj,pitaj,i vidi kako i sta.
Btw,oni prave i bicikle od nedavno,pa pitaj i za cenu gotovog rama :)
Mozda bolje da ustedis malo,pa da se vozis ko covek :)


Druga opcija je da nadjes neki bajs koji ce biti donor delova rama


bodapro wrote: pretpostavljam da je cev prednje viljuške standardnih dimenzija... ako ne i ona na doradu kod strugara...
Nadje se cev za najblizim unutrasnjim promerom,i odgovarajucom debljinom zida,a zatim se na strugu obradi kako bi mogle da se nabiju soljice.


bodapro wrote:za potpun užitak tu je i sedište za koje nisam siguran šta da radim..planove za ligeštul varijantu imam ali mi ona deluje prikladnije za trike a takvo kao tvoje pretpostavljam nema da se kupi u srbiji...
da,nema da se kupi u srbiji,a i zasto bi ? pa sve recumbenti ovde se mogu nabrojati na prste ..

Kao sto rekoh,ja sam moje kupio u Poljskoj,kod proizvodjaca,za ca. 25 ojra.
Lik moze i da posalje ovde,za 35 ojra sediste+postarina i eventalni carinski torskovi ovde.

Liegestuhl nije dobra varijanta za bajk,osim ako sediste nije prilicno uspravno,i postavljeno tako da mozes da dotaknes zamlju nogama kao kada sedis u stolici,dakle nekih 40-50cm max ?
Problem je taj sto je siroko,i kada bi hteo da noge spustis dole sa vece visine,
cevi rama sedsita ne bi dale butinama na dole.
Bas bio neki lik tamo,kad smo pravili moj.Uradio ligestul varijantu,i niko od nas ne moze da dotakne zamlju ako sedi na njemu,a ni blizu !
Nemam pojima kako je lik zamislio da to vozi ..

Doobro muckati glavom,i 3x meriti a 1x seci !

Ligestul moze da radi,ali varijanta Baccchetta EuroMash sediste.
Dakle ram,preko mreza,ali i sundjer/pena odgore.Sediste je dimenzija kao i tvrodo,dakle usko.
Kad je usko,onda ce ti se ram sedista nabijati u ledja,ako nemas sundjer ogore.

Postoji i varijanta drvenog sedista.
3 sper ploce se stave u "kalup" i saviju/zategnu u zeljeni oblik,
zatim se namaze lepkom,i doda sledeca ploca.
kada se sve tri zalepe u zeljeni oblik,samo otpustis kada se osisi lepak,
obradis smirglom i diteras oblik i eto tvrdog sedista :)

Naravno moze i lim varijanta.Pogledaj kako to radi Holandski Challenge sa svojim alu sedistima.


bodapro wrote: saveti....?
sugestije...?
Uvek ! i rado :) Malo je tesko savetovati nesto preciznije ovako na slepo.
Uradi crteze u Corel-u,pa bih onda mogao nesot konkretno da posavetujem.

Generalno,misli o svemu.
Gde ce doci sediste i volan,i da li ces udarati kolenima u njega,i da li ces moci da dotaknes tlo nogama.
Kuda ce lanac da ide? i kako ? itd itd ..


bodapro wrote: bilo šta što bi me eventualno vratilo na pravi put...plata leže sutra, pardon, danas :) a već od ponedeljka krećem sa kupovinom cevi i delova,
i ako nije problem koje su dimenzije cevi (mislim na prečnik i debljinu zida i jedne i druge)

Cim razmisljas da platu trosis na cevi,na pravom si putu bez sumlje ! :)

Ako ides na cevi od mekanog celika (St37 bese?) savna ili bezsavna,
za ram sa jednom cevi,promer cevi 45-55mm,debljina zida min. 1,6mm
Veliki je problem sa nasim "gvozdjarama" to sto nigde nema specifikacije materijala,tako da nemas pojima sta kupujes.
Nema sastava,nema garantovanih sila kidanja,nema nicega ..
tako da bolje malo deblje,nego da zavrsis dupetom na asfaltu



bodapro wrote: pozz. i hvala ma strpljenju ;)

Nema na cemu :) Drago mi je ako mogu da pomognem da se zakotrlja jos jedan bent,pa jos jedan,pa i jos jedan .. :-)



Lezeci pozdrav!
Last edited by IRalic on 12 May 2007, 03:12, edited 1 time in total.
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Post by IRalic »

mixitron wrote:
Što se tiče visine i težišta, mislim da je pravilnije pitati 'kako u takvom položaju (a na toj visini) telom vršiš one sitne korekcije za balans' - na običnom biciklu je to već refleks, a ovde deluje kao da samo čekaš da se strmekneš u stranu.

Dobra formulacija :)
Balans vrsis po istom principu kao i na obicnom.
Dakle naginjes gornji deo tela unutar krivine.

Samo se treba navici na nov nacin na koji se ta radnja izvodi :)
Nije da treba da ucis da vozis bajs iz pocetka.
Samo treba mozak da se privikne na cinjenicu da je sada sve naopacke ;)

Na bentu mozda malo vise radi telom,nego upravljacem.
Na obicnom sve nekako krece od volana,i sve se vrti oko njega,valjda zato taj bol u sakama/zglobovima ? :D

Treba probati ..
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Post by IRalic »

Dejv wrote:A pitanje je i koliko je naporno za vrat da uvek drzis toliko podignutu glavu - barem mi deluje tako da uvek moras da drzis podignutu glavu.

Zavisi od toga koliko je sediste polozeno,i takodje zavisi od oblika istog,
jer gornji deo sedista podupire gornji deo ledja,i indirektno vrat.
Ja sa ovim uglom i sedistem nemam problema.
Mislim da komotno moze jos da se polegne bez potrebe za naslonom za vrat/glavu

Na kraju krajeva,lakse je vrat saviti na dole (prema grudima)
nego ga istezati kao na drumasu/time trial bajku.

Kada neko kupi bent,uglavnom prvo sediste postavi u uspravniji polozaj (ako se ugao podesava)
a kasnije ga spusta malo po malo.
Ako i ima u pocetku problema sa vratom,vremenom se potrebni misici razviju,i nema vise neugodnosti.

Nego,naslon bi prijao,ali ne na bajku (bar ne ovakvom) nego na trajku,
stanes,povuces rucnu i oddremas odmarajuci glavu na naslonu :D
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
User avatar
bodapro
Posts: 91
Joined: 08 May 2007, 11:22
Location: Sremska Mitrovica

Post by bodapro »

Hvala ti Igore na korisnim savetima...
pih, već deset godina nam apsolutno svi potrebni delovi (osim boce) za CO2 skupljaju prašinu u radionici, ali nam
nikad nije bio potreban pa nije ni sastavljen...hmm, do sad...medjutim, kako se meni žuri verovatno ću ipak sklepati JIG,
sve pripremiti pa komplet odneti da mi neko zavari autogeno ili co2 svejedno...
- odabir prednjih vila me muči iz tog razloga što 20" vila ulazi u cev od ~11cm, dok 26" ide u ~14cm, i kad jednom isečem i zavarim nema više predomišljanja, a kao što rekoh 20-tica sa kačenjem za v-brake ima za 350din pa ću se 99% odlučiti za 20" front...jer poredeći npr. bacchetta giro 20 i 26 ovaj drugi mi deluje suviše visoko...
- Na jednom od topic-a ovde je bilo reči o kvalitetu obruča pa je neko predlagao mavic 317/719 kao dobar izbor, pa sam se ja zakačio za to, ali ću ako ti kažeš da je za moju kilažu dovoljan i remerx grand rock 36 rupa (dim:559x24.5, visina profila:28mm, tež:590gr) odlulučiti za tu varijantu (ako je ovaj model Ok?)...ali ću onda pokušati da naručim u caprjolu da mi oni sastave sve komplet sa 8-fazom...jedino što oni koliko vidim u katalogu imaju u ponudi samo neke quando glave...kakve su te?
- kao što rekoh, negde pročitah da su bolje ili bolja zadnja guma što šira...verovatno upravo zbog udobnosti i boljeg upijanja vibracija...jer ono što se meni nameće kao dilema je: koliko ima truckanja na bentu obzirom da stalno sediš/ležiš jer se kad običnog bicikla vrlo često pridižem na noge i kod manjih neravnina na putu koji kod nas bogu hvala ima podosta...verovatno ću pokušati sa rubeninom 26x2.10 pa šta bude...
- Schawlbe Big Apple - gde se mogu naći i koja im je cena...
- "bottom bracket shell" - ;) ..pokušaću kod strugara u ponedeljak...bez obzira da li se urezuje ili narezuje navoj i koji mu je korak oni bi trebalo da mogu to da odrade...po uzorku posebno jer oni imaju one 'češljeve' za čitanje koraka...ako ne, moraću ipak da žrtvujem stari mtb ....
mada mi namera pre svega i jeste da Ne koristim delove donora osim naravno vila koje se mogu kupiti kao zasebni delovi....
- cevi - pokušaću u firmi kod nas koja se bavi samo tim...možda ipak imaju neke specifikacije...i ja sam pristalica što deblje to bolje...neka bude i malo teži samo da mi negde ne pukne....
- sedište - baaccettu euromash su lepo slikali iz profila pa ću pokušati da uradim nešto na osnovu toga...nešto tipa: ram od dve paralelne cevi
savijene na dva mesta..odgore ili al lim ili možda tanja šperploča (dovoljno savitljiva) naknadno je isečem (izvučem oblik) tapaciram i to je to...
uzgred, kolika je širina tih sedišta...
varijanta sa šperpločom u kalupu nije loša, ali dok napravim ispravan kalup ima da se otelim :)
- hvala za informaciju u vezi steintrikes-a...medjutim ja toliko toga znam sam da odradim, alata imamo i za stolarski i bravarski i ko zna koji sve ne zanat pa mi je trulo da to i ne iskoristim...;)
- što se corela tiče tu sam stvarno slab...teh. crtanje mi mnogo bolje leži...ranije sam pravio neke nacrte ali nešto mi ne da da celu zamisao stavim na papir...katastrofa...sva sreća pa mi je imaginacija na zavidnom nivou ;)

pozz. javljm se sasvim sigurno sa novim informacijama ali i novim dilemama...
User avatar
mixitron
Posts: 528
Joined: 23 Jun 2006, 22:44
Location: Tihi glas u tvojoj glavi.
Contact:

Post by mixitron »

bodapro wrote:imaju u ponudi samo neke quando glave...kakve su te?
Budžet varijanta. Rade posao, ali očekuj kvarove na lagerima, konusu... povremeno. Obzirom da te glave neće trpeti skakanja i slična uboičajena MTBerska naprezanja, verovatno će poslužiti.
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Post by IRalic »

bodapro wrote: - odabir prednjih vila me muči iz tog razloga što 20" vila ulazi u cev od ~11cm, dok 26" ide u ~14cm, i kad jednom isečem i zavarim nema više predomišljanja,
Pazi,meni je ceona cev dugacka 10cm.Vrat viljuske obicno dolazi malo duzi,jer postoje razne duzine ceone cevi spram velicine ramova.
Onda stavis,vidis koliko treba da se skrati,i bonsek u ruke.
Zeznuto je samo onda kada navoja nema dovoljno.
Recimo ja sam kupio jednu finu viljusku,ali je vrat bio extra dugacak,
i moralo je da se dodatno narezuje kada je skracena na odgovarajucu duzinu.A narezivanje me je kostalo 450 din,a sama viljuska 400 :-/



bodapro wrote:da je za moju kilažu dovoljan i remerx grand rock 36 rupa (dim:559x24.5, visina profila:28mm, tež:590gr) odlulučiti za tu varijantu (ako je ovaj model Ok?)...ali ću onda pokušati da naručim u caprjolu da mi oni sastave sve komplet sa 8-fazom...

ta felna je prilicno jaka,samo uplesti dobre zice i to je to.
naruciti u caprjolu,hmm,ja sam jedan tocak kupio kod njih,
i iz nacina na koji je pleten zakljucujem da nemaju pojima.
Poceli su pretenje iz pogresne rupe,te se dve zice lome preko samog ventila,
i ne mos gurnuti pumpu na to mesto ko covek.
Neko ko iole vodi racuna kako plete tocak to ne radi.
Kad si vec vican majstorluku,upleti sam :)


bodapro wrote: jedino što oni koliko vidim u katalogu imaju u ponudi samo neke quando glave...kakve su te?
pa kolko para,tolko i muzike.
Ja sam bas uzeo napred Quando disk glavu za 650 din.
Radi,a dokle ce neznamo.
bodapro wrote: koliko ima truckanja na bentu obzirom da stalno sediš/ležiš jer se kad običnog bicikla vrlo često pridižem na noge i kod manjih neravnina na putu koji kod nas bogu hvala ima podosta...
kada sada poredim odobnost na bentu i na mom DF-u (df=diamond frame)
bent dosta neravnina na mojoj dnevnoj ruti ka poslu i ne oseti.
Narocito raznorazne pukotine u asflatu,ispucali asfalt i sl.
Ali ono sta se oseti,jesu "udarci" u zadnji tocak,kada se predje preko neke poprecne neravnine,
tipa prelaza preko zakrpe koja ima ostre i visoke ivice,ili tako neke stvari.
To moze da izleci samo suspenzija na zadnjem tocku.
Pri udarcu,ti gornji deo ledja "poskoci" i to stvara neudobnost.
Medjutim,dovoljno je malo pridici ledja sa naslona,i taj odarac se ne prenosi na ledja.

Kako god se uzme,udobnije je nego na obicnom bajsu.
Full suspended bent bajk nisam nikada vozio,ali kazu da moze da bude extra udoban.Recimo HPVelotehnikov StreetMachine hvale poprilicno.
Hm,pa nisam ni trajk sa zadnjom suspenzijom,kad vec pominjem.
Svi problemi se udobnoscu se resavaju suspenzijom nazad.
Zavisno od puteva kojim vozis,ona moze biti korisna,
ali ako zu putevi bolji,ili mozes da prezivis to malo neudobnosti,
tvrdi zadnji kraj je manje komplikovan,laksi,i u konacnoj racunici brzi.
Za drumsku voznju je mozda dovoljno staviti siroke mekane gume i to je sve.


bodapro wrote: - Schawlbe Big Apple - gde se mogu naći i koja im je cena...
Ovde jos nisam vidjao,osim kod Steina u 20" verziji.
Kostaju ca.30 ojra
Jeftino nije,ali je udobno i kvalitetno.


bodapro wrote:- sedište - baaccettu euromash su lepo slikali iz profila pa ću pokušati da uradim nešto na osnovu toga...nešto tipa: ram od dve paralelne cevi
savijene na dva mesta..odgore ili al lim ili možda tanja šperploča (dovoljno savitljiva) naknadno je isečem (izvučem oblik) tapaciram i to je to...
uzgred, kolika je širina tih sedišta...
mhm,tako sam i ja nesto samisljao kako provremenu resenje dok ne stavim plasticno.
sirina mog je 25cm


bodapro wrote: - hvala za informaciju u vezi steintrikes-a...medjutim ja toliko toga znam sam da odradim, alata imamo i za stolarski i bravarski i ko zna koji sve ne zanat pa mi je trulo da to i ne iskoristim...;)

Jes,i to sto kazes ;)

bodapro wrote: - što se corela tiče tu sam stvarno slab...teh. crtanje mi mnogo bolje leži...ranije sam pravio neke nacrte ali nešto mi ne da da celu zamisao stavim na papir...katastrofa...sva sreća pa mi je imaginacija na zavidnom nivou ;)

Mislio sam samo da ono,pokazes crtez,pa onda moze da se ukaze na eventulane greske u dizajnu,predlozi nesto i tome slicno ..
Ali ako nisi zapeo da sad iz jednog puta sve odradis perfektno,
nije ni strasno ako posle bude potrebe za modifikacijama.
Ali ako krenes sa dizajnom kao oj,tj Volae/Bacchetta varijantu,
to je najjednostavnije sto ima,i skoro da nema mesta za neke fatalne greske.
Meni je najveca "nepoznata" bio polozaj upravljaca.
Odprilike sam imao predstavu sta i kako,ali ipak prvo moras da sednes,pa da vidis gde tacno treba da dodje.



Lezeci pozdrav!
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
Dejv
Posts: 372
Joined: 18 Sep 2006, 23:13
Location: 彦根、日本
Contact:

Post by Dejv »

Meni su u planetu pogresno ispleli stare tockove... isto to ukrstanje zbica na pogresnom mestu i iz rupe koja je namenjena da zbica ide u levo - ide u desno i obrnuto...
Nemanja Jakovljevic
留学生
MOJE PREZIME@softbank.ne.jp
www.jakovljevic.net
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Post by IRalic »

Dejv wrote: i iz rupe koja je namenjena da zbica ide u levo - ide u desno i obrnuto...

Ouups :D


`
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
User avatar
mixitron
Posts: 528
Joined: 23 Jun 2006, 22:44
Location: Tihi glas u tvojoj glavi.
Contact:

Post by mixitron »

Oni beše naplaćuju pletenje točkova? Koja je poenta, umeju da ga centriraju?
IRalic
Freebiker
Posts: 1786
Joined: 29 Mar 2005, 23:59
Location: Home is where the bike is :D
Contact:

Post by IRalic »

mixitron wrote:Oni beše naplaćuju pletenje točkova? Koja je poenta, umeju da ga centriraju?

Da,naplacuju.

umeju da centriraju ? pa ne mora da znaci ;-)
ali imaju alat,a za alat mora da se plati ;-)

ja evo upelo bez ikakvog alata osim kljuca za zbice,i nista im ne fali ..


`
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Image
User avatar
mixitron
Posts: 528
Joined: 23 Jun 2006, 22:44
Location: Tihi glas u tvojoj glavi.
Contact:

Post by mixitron »

Koji još alat treba? Laserski daljinomer sa GPSom?
Svašta.
ono, lepo je imati stalak, al' može i bez toga.

hmmmm... ovaj laserski daljinomer mi dade ideju :) Običan buvljački laser se fiksira negde na ram na koji se montira točak koga treba centrirati tokom pletenja, tako da baca tačku (ili, uz pomoć malo izolir trake, crticu) baš po uzdužnoj osi, a na obruč... et voila :) Centriraš točak tačno prema ramu u kom će biti i mestu na kom će se nalaziti :)
alazovic
Freebiking druid
Posts: 773
Joined: 02 Feb 2005, 15:41
Location: Kraljevo, Srbija
Contact:

Post by alazovic »

Igore, koje prosečne brzine si razvijao na tom tvom dunavisanju u odnosu na klasične bajkove?
To je dovoljna kilometraža da si mogao da praviš poređenja, mada su ti ovi točkići verovatno odmagali u postizanju nekih extra brzina :)
Image
There lie the woods of Lothlórien!...There are no trees like the trees of that land.
For in the autumn their leaves fall not, but turn to gold...
User avatar
stein
Posts: 110
Joined: 30 May 2007, 07:38
Location: Subotica

Post by stein »

Igore,

kaće da ga farbaš?

R.
Post Reply