Bent za Neshu

Sve o "ležećim" biciklima

Moderatori: IRalic, Moderatori

Bent za Neshu

Postod corovicgoran » 28 Apr 2010, 13:46

Pozdrav :D
Nadam se da se Nesa nece ljutiti sto sam pozurio da vam pokazem njgov novi bent. :wink: Doduse ja sam ga napravio :wink:
On je izrazio zelju da hoce bas takav ,ja to ispostovao .Slika
Valjda sam dobro postavio sliku :lol: :lol: :lol:
corovicgoran
 
Postovi: 55
Pridružio se: 11 Jul 2009, 21:43

Re: Bent za Neshu

Postod IRalic » 28 Apr 2010, 14:55

corovicgoran je napisao:Valjda sam dobro postavio sliku :lol: :lol: :lol:



Nisi bas ;) ali za to su tu drugari da ti isprave post pa da se slika vidi onako kako dolikuje krstenom biciklu :D

Cestitke Nesi na novom bajsu ! Neka ga sluzi u zdravlju i veselju! :)



Pozdrav!
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Slika
Korisnikov avatar
IRalic
Freebiker
 
Postovi: 1786
Pridružio se: 29 Mar 2005, 23:59
Lokacija: Home is where the bike is :D

Re: Bent za Neshu

Postod Nesha » 28 Apr 2010, 17:29

Naravno da se ne ljutim :) Nisam hteo ništa da kažem dok ne bude potpuno gotov i dok ga ne probam kako ide. Bent bi trebalo da bude nešto po uzoru na "Zohrer" recumbent koji sam video na Internetu. Goran je uspeo da ga napravi na osnovu samo nekoliko slika i mojih opisa (ne znam kako je imao samo imao strpljenja za moja izvoljevanja). Još kad mi Igor donese novo sedište... Ihaj! :D
Inače, Goran je okačio i kraći snimak probne vožnje na YouTube-u: http://www.youtube.com/watch?v=a9XQSAK4Rbw
Korisnikov avatar
Nesha
 
Postovi: 61
Pridružio se: 20 Jan 2008, 17:04
Lokacija: Vršac

Re: Bent za Neshu

Postod stein » 28 Apr 2010, 19:16

Ja jedino mogu da kažem da je u pitanju lep uradak :)

Lično, nisam zaljubljenik u rekumbent dvotočkaše, valjda zato što ako stanem ne umem sam da krenem :oops: ali kada vidim nešto korektno i estetski lepo izvedeno, umem to da prepoznam, stoga, mogu samo da kažem da mi se sviđa ;)
Na kraju, sve bude u redu. Ako nije sve u redu, onda još nije kraj.
Korisnikov avatar
stein
 
Postovi: 110
Pridružio se: 30 Maj 2007, 07:38
Lokacija: Subotica

Re: Bent za Neshu

Postod corovicgoran » 28 Apr 2010, 21:34

Hvala ,hvala drugari na pomoci oko slika .Na lepim recima. :D
Odlican motiv da neki sledeci bude jos boli :idea: Kod mene u mestu bas ljudi i nemaju "sluha" za rekumbente.Gledaju sa nevericom,misle da nisam bas sav svoj :oops: "Staces poso je takav ni ja ga ne volim" To je rekao Zoran Radmilovic u Maratoncima...Moja prepravka: Staces poso je takav ja ga volim :!: :lol:
Pozdrav :wink:
corovicgoran
 
Postovi: 55
Pridružio se: 11 Jul 2009, 21:43

Re: Bent za Neshu

Postod stein » 28 Apr 2010, 21:49

corovicgoran je napisao:Hvala ,hvala drugari na pomoci oko slika .Na lepim recima. :D
Odlican motiv da neki sledeci bude jos boli :idea: Kod mene u mestu bas ljudi i nemaju "sluha" za rekumbente.Gledaju sa nevericom,misle da nisam bas sav svoj :oops: "Staces poso je takav ni ja ga ne volim" To je rekao Zoran Radmilovic u Maratoncima...Moja prepravka: Staces poso je takav ja ga volim :!: :lol:
Pozdrav :wink:


Vidi ovako...

(parafraziram reči Hansa Pfeiffera ... http://www.vulkanlandbiker.at)

... Kada sam samo ja vozio rekumbent, ljudi su me gledali kao da misle "vidi ovog idiota"
... Kada nas je bilo dvoje, ljudi su sa osmehom koji nagoveštava simpatije gledali kao da misle "Vidi ovaj zanimljivi par"
... Kada nas je bilo troje, ljudi su počeli da nas zaustavljaju i traže da probaju, pitaju o detaljima, mogućnosti nabavke...
... Kada nas je bilo petoro, sve je postalo "normalno", kao da vozimo "obične" bicikle...

sve se svodi uvek na isto: jedan jedini je uvek čudak, freak, osobenjak... Dvoje već izgledaju zanimljivo, troje su dovoljni da okolina to sagledava kao nešto nesvakidašnje, ali bez averzije i odbojnosti. Tako je bilo i u Subotici. Kada je na kablovskoj emitovana emisija Discovery-ja o HPV-ima, mnogi su mi ljudi prilazili sa ponosom što i oni nekoga "takvoga" znaju... Dakle, samo se treba setiti priča iz vremena kada su prvi automobili počeli da dime po ulicama... Ista priča, drugi akteri... Pitanje je vremena kada će ova vozila postati nešto što neće pokretati šaputanja i nepristojna dobacivanja... Najlepše od svega je što će naša deca to smatrati sasvim običnim, svakodnevnim stvarima. Posebnim, drugačijim, ali ipak "normalnim" :wink:
Na kraju, sve bude u redu. Ako nije sve u redu, onda još nije kraj.
Korisnikov avatar
stein
 
Postovi: 110
Pridružio se: 30 Maj 2007, 07:38
Lokacija: Subotica

Re: Bent za Neshu

Postod bodapro » 02 Maj 2010, 18:12

čestitke :!: , pre svega Goranu za izradu, a potom i Neši na novoj "makini" :D

pozz
Korisnikov avatar
bodapro
 
Postovi: 91
Pridružio se: 08 Maj 2007, 11:22
Lokacija: Sremska Mitrovica

Re: Bent za Neshu

Postod stajp » 03 Maj 2010, 17:44

Nisam ljubitelj CWB recumbenta ali ovaj je pravi bombončić!
stajp
Freebiker
 
Postovi: 22
Pridružio se: 14 Avg 2008, 22:42

Re: Bent za Neshu

Postod IONE » 04 Maj 2010, 19:29

Mali off :oops:
Kakve sve vrste "lezecih" bicikala postoje(i koje su ima namene i glavne razlike ako zanemarimo fizicke razlike)?
Kako se "lezeci" ponasaju na usponima od 10+ %?
Koje brzine mogu da se postignu?
Kako se ponasaju u krivinama(koliko su "upravljivi")?
Rupe na putu,ivicnjaci,makadam,podnosi li ih bent?
Za sada toliko...
Mozda su vama ova pitanja banalna ali nisam se do sada susretao sa "lezecim" biciklima :?
Mediokritet je pojeo disidenta...
http://www.google.com/profiles/IoneSabac
Korisnikov avatar
IONE
 
Postovi: 62
Pridružio se: 04 Avg 2008, 00:50
Lokacija: Sabac

Re: Bent za Neshu

Postod Nesha » 04 Maj 2010, 23:01

Postoji mnogo vrsta ležećih bicikala kao uostalom i uspravnih. Uglavnom su dizajnirani da budu brzi (trke) ili udobni (touring). Mada ima i modela namenjenih za gradsku vožnju (npr. HP Velotechnik-ov Spirit). Dele se
po broju točkova
-trotočkaši (dva točka napred i jedan nazad ili jedan napred i dva nazad)
-dvotočkaši
(ima i četvorotočkaša)
po veličini točka
po visini sedenja (npr, highracer, lowracer,...)
po međuosovinskom rastojanju
- SWB - Short Wheel Base
- LWB - Long Wheel Base
- CLWB - Compact Long Wheel Base
po načinu upravanja tj. mestu kormana
- USS - Under Seat Steering
- ASS - Above Seat Steering (ili OSS Over Seat Steering)
mogu imati pogon ispred ili iza prednjeg točka
mogu biti oklopljeni, poluoklopljeni, neoklopljeni
sa ili bez suspenzije
pogonskom točku - Rear Wheel Drive ili Front Wheel Drive (FWD)
...
U zavisnosti od modela mogu biti izuzetno upravljivi ili da imaju ogroman krug skretanja (pravljeni za postizanje brzine). Što se tiče rupa tu suspenzija puno pomaže a ako je nemaš a naletiš na istu stradaće bubrezi umesto međunožja kao kod uspravnog ;)
Uzbrdo obično lošije savlađuju od klasičnih, uspravnih bicikala, mada ima ljudi koji tvrde suprotno. Što se tiče brzina sve brzinske rekorde drže recumbent bicikli. npr 132.5 km/h po ravnom u potpuno oklopljenom recumbentu.
Dovoljno za početak? :) Ne stidi se da pitaš ako te još nešto interesuje.
Korisnikov avatar
Nesha
 
Postovi: 61
Pridružio se: 20 Jan 2008, 17:04
Lokacija: Vršac

Re: Bent za Neshu

Postod IONE » 05 Maj 2010, 00:13

Hvala Nesho :D
Sada cu da malo da "kopam" po netu a smernice ce mi biti tvoji odgovori.
Kad negde zapne pitam :wink:
Mediokritet je pojeo disidenta...
http://www.google.com/profiles/IoneSabac
Korisnikov avatar
IONE
 
Postovi: 62
Pridružio se: 04 Avg 2008, 00:50
Lokacija: Sabac

Re: Bent za Neshu

Postod IRalic » 07 Maj 2010, 22:47

Slazem se sas vim sto je Nesa vec rekao.

Ja bih rekao da vrsta ima veoma puno, za razliku od klasicnog rama klacisnog bicikl u obliku dijamanta,
na kojem bas tvorac i nema puno prostora da pokaze svoje umece ;)

Prema nameni ili ukusu bira se onaj tip koji zadovoljava tvoje kriterijume.
A opet i kada je tvoj jedini kriterijum brzina, tu opet ima vise vrsta koje su se dobro pokazale u tome.

Osnovne razlike, ako zanemarimo te fizicke (proporcije, tezina, visina i ugao sedista,itd) su upravo u nameni tog bicikla,
kao i u voznim karakteristikama, okretnosti, potencijalu za ubrzanja, potencijalu penjanja, i tome slicno.
Glavna orjentacija kao sto Nesa rece je turing varijanta, za nekog ko hoce da putuje, znaci nije mu bitna brzina i tezina,
nego udobnost, sigurne vozne karakteristike na svim putevima i brzinama, i naravno mogucnost da se natovari sa puno prtljaga ako zatreba.
A imas one koje interesuje brzina, te oni biraju neke druge masine, sa boljim komponentama, tockovima,
efikasnijim prenosom snage, kao i naravno boljom aerodinamikom.
Nesto izmedju ta dva koristi neki prosecan da kazemo rekreativac, koji hoce da bude brz,
ali mu je bitna i udobnost, preglednost puta i okoline, kao i nosenje kakvog tereta, bisaga, torbica za svakodnevnu ili turing upotrebu.
Hvala bogu izbor je OGROMAN te verujem da svako moze da nadje masinu po svojoj meri bez mnogo muke.

Dakle prvo se treba zapitati sta ti ustvari zelis od lezeceg bicikla, mada i ne mora da to bude prva stavka na dnevnom redu.
Mozda provo probas nesto, pa kasnije uvidis da te ustvari zanima nesto drugo.
U svakom slucaju treba probati.

Is svog iskustva mogu da kazem da je vecina lezecih bicikala brza od bilo kog uspravnog.
Brzi lezeci bicikl je svakako brzi od najspecijalnije specijalke, tu nema dileme, bar za mene.
Brzi podrazumevam prosecne brzine, a naravno ne treba zanemariti ni prosecne dnevne KILOMETRAZE
odnosno ukupnu prosecnu brzinu na odredjenom putu.
Znaci dok tvoje brze kolege na drumasima sede u kafani kraj puta i odmaraju svoje zadnjice,ledja,vratove i sake,
ti cak i da si sporiji od njih, samo ladno prolazis pored njih i mases im, jer za takvim odmorome nemas potrebe ;)

Na ravnom, bez vetra, ja uspevam da naguram nekih oko 50km/h u sprintu, a daleko od toga da sam u dobroj formi.
Do 30ak km/h su trkacki bicikl i lezeci skoro jednaki, ali vec preko 35 lezeci dobija ogromnu prednost,
i uspravni jednostavno nema sanse da se sa njim drzi rame uz rame na duze vreme.(podrazumevam da je vozac isti)

Imao sam sjajnu situaciju kada sam u retrovizoru video drumasa kako mi se priblizava.
Brze bolje sam stisao pedale, i poceo da ga ostavljam iza sebe.
Zahvaljujuci crvenm svetlu stize me nekih par semafora dalje, i pozdravlja me sa recima "ala to ide!"
Pali se zeleno i obojica krecemo, uz pricu, i onako peglamo kolko mozemo,onako da vidimo ko je brzi.
Naravno ostavio sam ga iza sebe drzeci nekih 45km/h jedno vreme,
a tada sam vec morao skrenuti sa tog puta i uputiti se svojom uobicajenom rutom do posla.
Cela poenta je da sam iz price saznao da decko trenira u Partizanu,
i vozi timske trenenige preko Topole i ostatka Sumadije ostavljajuci pri tome oko 200km iza sebe,i tako vise puta nedeljno,
i rekao bih da nema vise od 20 godina.Mlad, zdrav i jak.
Kada je on mene upitao da li ja treniram, i da li vozim kakve trke, ja sam skromno rekao
da ja samo "idem od posla i nazad, ako je lepo vreme skoro svaki dan, jedno 35km tamo i nazad"

Sto se uzbrdica tice, tu takodje biva sarenoliko koliko je i vrsta lezecih.
Ja sam najvise vozio na 24% i to biciklom sa "prednjom vucom", i problema nije bilo.
Cakstavise lakse sam se popeo njime nego mtb-om, jer je imao nizi prenos nego super off road mtb.
Dobra masina za penjanje mora da bude lagana, cvrsta, odnosno da dobro prenosi snagu za tocak,
i da pozicija u kojoj se penje prija kardio-vaskularnom sistemu.
Tu prednost svakako ima klasican drumaski bicikl, jer veoma lako ispunjava sve preduslove za dobro penjanje.
Licno nisam primetio nikakvu znacajnu razliku kod penjanja izmedju lezeceg i uspravnog,
te bih rekao da se manje vise svodi na isto, uz brdo moras da vrtis pa vrtis, lezeo ili sedeo.
E sad drugo je ono kad ustanes pa svojom tezinom uz pomoc gravitacije kazis pedale,
to na lezecem ne moze, ali meni ne nedostaje, jer tako ne mogu da prevezem vise od stotinak matara u sprintu uz kakvo kratko brdo.
Ali cekaj, ja sam se ipak brze peo uz Venac na drumasu nego na lezecem ??
Da, zato sto je drumas imao drumaske prenose, i minimalna brzina pri (za mene) koleno skodecoj kadenci od 80 o/min mu je oko 10km/h, znaci ili teras 10km/h i umires,ili guras i odmaras :lol:
dok je na lezecem prenos bio nizi, i komforno sam mogao da se penjem brzinom od 5-6km/h
Dakle ko je lenj, i uvek uz ostro brdo tera u prvoj brzini, to ispada tako ;)

Kod spusta bolja aerodinamika lezeceg jos vise dolazi do izrazaja, te npr. niz Banstol prema Sr.Karlovcima,
ili sa Iriskog Venca ka Irigu (kada se prodju serpentine)
lezeci cepam do oko 70km/h (ako prenos toliko omogucava) dok sa uspravnim ne uspevam da predjem 50.
Sa lezecim triciklom sam navukao skoro 70 spustajuci se niz Venac u pravcu Novog Sada,
a znamo svi da tamo nema parceta ravnog puta. (uredno sam pretekao dva automobila i sustiglu su me tek pri dnu kada sam gubio brzinu)

Oduzmi saberi, za mene je svakako lezeci brzi od uspravnog. A o tome da sam bez problema u jednom danu presao 465km ni da ne pricam ;)

Sto se upravljivosti tice, tu je opet sareno koliko je i tipova lezecih na svetu, neki imaju izvesna ogranicenja u sposobnostima manevrisanja, a neki ne.
Ponasanje u krivinama takodje je raznoliko, ali vecina moze da brze prolazi kroz krivine nego uspravni bicikl,a posebno oni veoma niski.

Posto skakanja preko prepreka nema, lezecim se fakticki "rukuje" kao i sa natovarenim uspravnim biciklom.
Dakle nema skakanja na ivicnjake, preko rupa i slicno.
Ali daleko od toga da njime ne mozes da se popnes na ivicnjak, samo treba malo prakse da se usavrsi ta tehnika ;)
Makadam generalno nije problem, ali detalji kao sto su velcina/debljina/sara gume i suspenzija/nesuspenzija mogu dosta da promene stvar.
Na losim putevima su svakako bolji veliki tockovi.
Uostalom .. http://www.youtube.com/watch?v=Ekefr3xH3y8
http://www.youtube.com/user/Offroadbent ... GgIixDkWts


Lezeci pozdrav ;)
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Slika
Korisnikov avatar
IRalic
Freebiker
 
Postovi: 1786
Pridružio se: 29 Mar 2005, 23:59
Lokacija: Home is where the bike is :D

Re: Bent za Neshu

Postod Nesha » 10 Maj 2010, 21:11

Konačno sam vozio svoj bent :D

Juče sam ga pokupio od Gorana i danas sam vozio prvu vožnju za "uhodavanje" - nekih 15-tak Km. Ovako na prvu ruku primetio sam par prednosti i mana kod mog benta:

Mogu napraviti manji krug nego što sam očekivao. Koliko god da okrenem korman ne mogu zakačiti nogom prednji točak a i korman mi ne kači ni kolena ni telo u ovako oštrom skretanju. U samoj vožnji je "živahniji" nego što bih voleo i nekako sam hoće da beži u stranu (umesto da ima izvesnu dozu samoispravljanja). Dakle nema šanse da se vozi ni trenutak bez ruku. U većim brzinama se ovo mnogo manje primećuje i što brže ide sve je stabilniji. Probaću sutra ili prekostura da se popnem na naš Vršački breg i da se spustim maksimalnom brzinom da vidim kako će to izgledati.

Još jedna stvar koja me je pozitivno iznenadila je što je dosta je udobniji nego što sam se nadao. Čak i preko rasturenog asfalta punog rupa ne smeta mi što nema suspenziju. Očekivao sam takođe da će biti teži. Ram je gvozden, korman takođe, kao i svi delovi, ali sve u svemu ne čini mi se da je previše težak. Po ovim manjim uzbrdicama dosta lako sam se peo. Videću kako ću podneti breg sutra.

Bilo mi je potrebno malo vremena dok nisam uštelovao brzine i sada se prosto ne čuje. Iako ima rolnicu za lanac, ne koristim je pošto ne vidim potrebu (samo pravi buku). Ipak ću morati da nabavim crevo kroz koje će ići lanac, ne zato što lanac treba da se navodi, već zato što se prljam na lanac (kad sam smotan). I to dosta velikom dužinom, ali mi se sviđa putanja lanca (nigde se ne lomi). Jedina zamerka kod brzina i lanaca je to što ne mogu koristiti poslednju brzinu (najbržu) :( U toj brzini lanac se češe o ram i to ne malo. Ram je na tom mestu deblji zbog oblika cevi i ukoliko ne postoji neka duža osovina (da zamenim postojeću i da postavim neke platne) nikada neću moći da koristim sve brzine :(

Što se tiče pozicije vozača u odnosu na pogon, Goran je fantastično pogodio šta mi treba :) Ne mogu da zamislim kako bih se udobnije smestio nego sada. Goran je bio izuzetno ljubazan i pozajmio mi je jedno od njegovih sedišta dok moje ne stigne i mogu reći da je poprilično udobno i nadam se da ću i novo moći da postavim na približan ugao kao i ovo.

Jedinu veću zamerku koju imam na ceo bent je boja. Ne znam zašto ali kao da jednostavno ne želi da bude ofarban. Veoma lako se skida a čak su mi i gumene trake, kojima sam ga vezao zbog prenošenja, utisle šaru. Kao da je boja previše mekana ili da nije suva. Ne znam. Goran ga je već dva puta farbao, ali izgleda da ću morati i ja nešto da uradim po tom pitanju... Možda bent ima svoj ćef i ne želi da bude narandžast?!? :D Kad smo već kod toga, da li zna neko gde mogu da se nabave samolepljive reflektivne trake? Ideja mi je bila da izvučem uzdužne reflektivne linije preko celog benta, ali nigde ne mogu da nađem te trake. Ili možda ima negde da se kupi reflektivna boja?

Sve u svemu, posle ovih 15-tak kilometara, mogu reći da sam veoma zadovoljan svojim novim recumbentom. Jedva čekam da otputujem negde dalje sa njim. Sve čestitke majstoru Goranu!
Nadam se da će se broj ležociklista povećati sada kada imamo sve više ljudi koji žele da voze i prave ovu vrstu bicikala.


Što bi neki rekli: "Ležeći pozdrav!" :)
Korisnikov avatar
Nesha
 
Postovi: 61
Pridružio se: 20 Jan 2008, 17:04
Lokacija: Vršac

Re: Bent za Neshu

Postod pedala » 10 Maj 2010, 23:47

daj jedan krug :D
Vlada

born for trike
Korisnikov avatar
pedala
 
Postovi: 59
Pridružio se: 25 Feb 2010, 00:26
Lokacija: Pančevo, Vojvodina

Re: Bent za Neshu

Postod IRalic » 11 Maj 2010, 18:07

Nesha je napisao:Konačno sam vozio svoj bent :D


Cestitamo !!:)




U samoj vožnji je "živahniji" nego što bih voleo i nekako sam hoće da beži u stranu (umesto da ima izvesnu dozu samoispravljanja). Dakle nema šanse da se vozi ni trenutak bez ruku. U većim brzinama se ovo mnogo manje primećuje i što brže ide sve je stabilniji.


Mozda je potrebno samo privikavanje ? (sve moze da se vozi kad se covek navikne ;) )

Bezi u stranu, a pri brzini ipak stabilniji ? Hmm .. da li ima "wheel flop" efekta ? (preveliki trail) znaci da li osetis kako tocak pocne sam da vuce u stranu kada se u odredjenoj meri udalji od centralnog polozaja ?
Posto je ugao ceone cevi ostriji, a viljuska koliko vidim standardna, moguce je da ima previse trail-a
pa je zato nervozan pri malim brzinama (kod vecih ostriji ugao ceone preuzima stvar u svoje ruke, i samocentriranje je vece pri vecoj brzini)
Ako je to u pitanju, moze se resiti modifikovanjem viljuske, savijanjem nogu ka napred, da dobije vise "rake"-a,
i time smanji trail, dok ugao ceone cevi ostaje neznatno promenjen pri tome.
Opet ne treba preterati, jer druga krajnost je stabilnost pri malim, a nestabilnost pri vecim brzinama ;)






Još jedna stvar koja me je pozitivno iznenadila je što je dosta je udobniji nego što sam se nadao.


Veliki medjuosovinski razmak, i celicni ram koji "upija" neravnine 8)




Ipak ću morati da nabavim crevo kroz koje će ići lanac, ne zato što lanac treba da se navodi, već zato što se prljam na lanac (kad sam smotan).


Ne budi prestrog prema sebi, o lanac se lako isprlja :)
Preporucujem crevo, kao zastitu od prljanja, kao i nesto sto sprecava da lanac skace naokolo preko neravnina,
mada i kod samog okretanja pedala on uvek "radi".
Obicno bastensko crevo radi posao. Kroz teflonsko mnogo lakse klizi, ali je bucnije.
Gumeno bastensko se uopste ne cuje.Ja sam za trajk bio kupio bezbojno, koje se kasnije samo ofarbalo u sivo ;)


Jedina zamerka kod brzina i lanaca je to što ne mogu koristiti poslednju brzinu (najbržu) :( U toj brzini lanac se češe o ram i to ne malo. Ram je na tom mestu deblji zbog oblika cevi i ukoliko ne postoji neka duža osovina (da zamenim postojeću i da postavim neke platne) nikada neću moći da koristim sve brzine :(



Jaaaoj Gorane, Gorane Slika


Jedinu veću zamerku koju imam na ceo bent je boja. Ne znam zašto ali kao da jednostavno ne želi da bude ofarban.


Sve sto nije jaaaako kvalitetno izvedena auto farba(podloga, puno slojeva,pecenje), ili plastifikacija, pre ili kasnije pocne da odpada, puca ..
Jedan od domacih proizvodjaca triciklova radi jako lepu i kvalitetnu plastifikaciju u tri sloja,pa mozda da pitas kod njih koliko bi to kostalo ?
Svakako vredi, kako zbog zastite rama, tako i zbog samog izgleda, jer mnogo ozbiljnije sve to deluje kada se lepo ofarba :)

A kad vec postoji taj problemcic sa lance, mozda da se to resi, i mozda korektuje viljuska ako je potrebno, pa eto izgovora za novu farbu :D


Sve u svemu, posle ovih 15-tak kilometara, mogu reći da sam veoma zadovoljan svojim novim recumbentom. Jedva čekam da otputujem negde dalje sa njim.


To je ono sto je najvaznije ! Zalim ti da sto pre negde odputujes, i da se nauzivas posteno :)


!
Nadam se da će se broj ležociklista povećati sada kada imamo sve više ljudi koji žele da voze i prave ovu vrstu bicikala.


Ja sam siguran da hoce, jer je to proso logika ;) zasto da se covek muci i trpi, ako ne mora ;)


Vaistinu lezeci pozdrav ! :mrgreen:
Igor

~o
~ \-/\-
(o)^(o)
------------------
http://velomotion.weebly.com

Slika
Korisnikov avatar
IRalic
Freebiker
 
Postovi: 1786
Pridružio se: 29 Mar 2005, 23:59
Lokacija: Home is where the bike is :D

Sledeća

Povratak na Rekumbent

Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju

cron