Lezeci pozdrav
Prethodna dva bent koje sam napravio cinilo mi se da se dosta visoko sedi Kd se covek otisne iz grada i uhvati otvorenog puta to i ne predstavlja neki problem.Medjutim u gradu punom semafora i raskrsnica ostalih ucesnika u saobracaju.Kreni stani na bentu sa 26" postaje malo naporno.Zato je sledila ova izvedba sa 20" tockovima, mada se i na njega moze na pogon staviti i 26", takodje i napred promenom viljuske prednje sa 20" na 26".Secam se onog Igorovog benta sto na 26" viljuske ima zavarene drzace za 20" i to je odlicna kombinacija.Nisam hteo po ovom vremenu da ga farbam,Posle kratke voznje po ovom sneznom danu,evo islicice tog benta
Pozdrav
BENT 20"
Moderators: IRalic, Moderatori
-
- Freebiker
- Posts: 1786
- Joined: 29 Mar 2005, 23:59
- Location: Home is where the bike is :D
- Contact:
Re: BENT 20"
Helou
Vidim Gorane kod tebe grejanje u radionici radi bez poteskoca
Lep biciklic, lep ! nista bez jednostavne elegancije
To za visoko sediste, da istina je, kada noga treba da se putpuno opruzi da bi dodirnula zemlju,
ako su stajanja cesta to ume da zamara .. bolje 20" i nize sediste.
A pogotovo ti je perspektiva drugacija kada na taj bicikl dolazis sa trajka,na kome je sediste 20-25cm od zemlje.
50ak cm visine sedista na biciklu je onako, taman, da bude komforno kada se stoji, a da bude dovoljno visoko
da se bolje vidi okolina, i da se skloni dalje od prasine, i vode, ako je kisa ..
Ali opet, kada je sediste vislje, onda se lakse i uspesnije "mesa" sa ostalim biciklistima, lakse se razgovara u toku voznje,i sl.
Ajd pa, sretan rad!
Pozzzz
Vidim Gorane kod tebe grejanje u radionici radi bez poteskoca
Lep biciklic, lep ! nista bez jednostavne elegancije
To za visoko sediste, da istina je, kada noga treba da se putpuno opruzi da bi dodirnula zemlju,
ako su stajanja cesta to ume da zamara .. bolje 20" i nize sediste.
A pogotovo ti je perspektiva drugacija kada na taj bicikl dolazis sa trajka,na kome je sediste 20-25cm od zemlje.
50ak cm visine sedista na biciklu je onako, taman, da bude komforno kada se stoji, a da bude dovoljno visoko
da se bolje vidi okolina, i da se skloni dalje od prasine, i vode, ako je kisa ..
Ali opet, kada je sediste vislje, onda se lakse i uspesnije "mesa" sa ostalim biciklistima, lakse se razgovara u toku voznje,i sl.
Ajd pa, sretan rad!
Pozzzz