Helou

Krenuh ja juce za Novi Sad, da kupim gumu za bajs, pa reko kad sam vec na pola puta do Backe Palanke,
a dana jos ima, a noci na pretek

da se javim Goranu, pa ako prima goste, da skoknem do njega.
Kaze prima, te prionuh na stiskanje pedala, i posle 40km i nekih sat i petnaest minuta upadnoh u njegovo dvoriste

Trajk stoji pod nastresnicom, sav nov i sjajne farbe.
Posle dva soka od nane i krace price, rekoh daj da ja to provozam, dok je jos dan, mada je sunce vec zaslo,
te su bljeskalice odmah pustene u pogon

Podje i Goran sa mnom, i to na mom dvotockasu ! iz prve covek krenuo, i skrenuo!, i kune se da prvi put lezi na dva tocka

S obzirom da je moj bajs sve, samo ne prijateljski nastrojen prema pocetnicima, svaka pohvala !

Trajk je naime vec prodat, tj kaparisan od strane momka iz Zrenjanina, kojeg sam i sam upoznao pre jedno godinu dana,
i jos onda saznao da je zainteresovan za trajkove.
Te je pomenuti mladic iskoristio prvu priliku, i za ne velike novce odlucio da pazari ovaj trajk, bez mnogo pitanja i razmisljanja.
No vratimo se trajku, i porednjenu sa onim sto sam vec video i vozio kod Gorana.
Goran rece da je ovaj tezak negde ko 20kg, sto je daleko lakse od onog "polu tandema" koji sam imao prilike da probam,
i itekako se to oseti cim se nagazi pedala.
Vec na izlasku iz dvorista sam primetio da trajk prosto klizi ko slanina po resetki rostilja

Nesto lepsa pogosnka oprema nego na proslom, pogon sa 3 sajbne, Access diskovi, Shimano 14-28 7 speed racna ..
One alu prednje glave jos nisu stigle na red, ali i ove Favorit rade posao.
Kao sto pomenuh, trajk je daleko lakse klizio od proslog, upravljanje je bilo dovoljno lagano, i sa korektnim osecajem na upravljavcu.
Nesto unapredjena geometrija upravljanja, ali center point-a jos uvek nema, ali ko ima ostrije oko, npr primetice
da i daleko poznatiji i slavniji trajk - AVD Windcheetah takodje nema tu osobinu, nego tek malo nagnute ose kingpin-a
Takodje ima i povezane prednje kocnice koje se aktiviraju jednom rucicom, te u principu nema vuce u stranu kod kocenja
dok oba tocka imajku dobro prijanjanje na podlogu.
Bilo kako bilo, dok se ide pravo trajk klizi, lepo ubrzava i lepo koci, a tek kod skretanja se mozda malo oseti kako tja nedostatak usporava trajk vise nego inace,pogotovo kod slaloma, jer dolazi do veceg trenja na gumama.
U sustini 99% vremena se vozi u pravoj liniji, tako da to je to
Vozikao sam se po Palanci uzduz i popreko, mestani me zaustavljali, ispitivali ..

i moj sveopsti utisak je dosta pozitivan.
Trajk fino klizi, siroke gume peglaju neravnine, i definitivno nema potrebe za suspenzijom, ukoliko se nema kakvih makadam i slicnih ambicija.
Moze da okrene u uzoj ulici sa dve uske trake, dakle krug okretanja negde oko 4 metra (od zida do zida)
ja bih licno pozeleo malcice bolju okretnost, cisto da moze za cas da se svrne na kakvu cupriju, ostrije okrene, i slicno.
Kineski cajger se malo zbunjivao, i pokazivao svasta, ali sigurno sam ga poterao do 30km/h bez prevelike muke,
i bezbedno se zaustavio sa iste brzine na prvom semaforu.
Dakle trajk radi.Sve funkcionise, i sto bi Goran rekao - nista nije odpalo

Obuzdavanje lanca bi moglo biti bolje, sa vecom "rolnicom" a ne bi skodilo ni crevo da obuzda donji deo lanca.
Sediste je novo i drugacije.Uski metalni okvir, sa zicanom mrezom izmedju, a odgore "tapacirung"
Ne izgleda lose, na ledjima udobno, ali se sundjer suvise sabija, te je pod zadnjicom bilo malo tvrdje,
i mogao sam da osetim cev ispod butina dok okrecem pedale.
Goran je rekao da je sa njegove 30km voznje bilo evidentno da se ledja itekako znoje na tome,
te ostaje da se stvari poboljsavaju i na tom planu.
Goran je vec nabavio jedan primerak Novosport sedista od staklenih vlakana sa sve air-flow tapacirungom,
a montiranje ovog postojeceg je jednostavno, i veoma lako se moze to metalno sediste zameniti kakvim drugim uz izradu prihvata za to sedite.
Sam ugao sedista je dosta uspravan,a pogon nizak, sto mozda ne odgovara svima (ja dobijem tzn recumbent butt posle duze voznje sa takvim uglom)
jer misici zadnjice rade "pod pritiskom"
ali svakako je preglednost sa takvim uglom mnogo bolja, i veoma jasno i dobro se vidi i put i sve oko njega, a narocito sa strane,
a moze cak i bez podizanja ledja sa naslona da se pogleda preko ramena unazad.
Sve u svemu trajk za vozikanje i zabavu/turizam te se ugao sedista sasvim fino uklapa u koncepciju samog trajka.
Pa tako, kao sto sam i rekao, sa svakim novim trajkom je sve bolje, a jedan ram vec stoji u alatu, skoro do kraja izvaren,
glave spremne da se upletu u tockove .. pa eto vrlo skoro neke nove prilike za test voznju

Ovo sto sam provozao je svakako vredno para za koje se prodaje, ali ostaje dosta mesta za sitna poboljsanja koja ne bi trebalo da uticu na cenu.
Bitno je da se za te pare dobija trajk koji zaista funkcionise, i moze lepo da sluzi svrsi.
A ovaj konkretan ako vec to nije, onda je opasno blizu tome

Pa tako, do sledeceg nastavka, evo malo slika sa brze foto sesije pod neonskim svetlima Goravnove garaze

Lezeci pozdrav! i specijalni pozdrav za jos jednog lezeceg triciklistu na nasim drumovima! Vlado javi se!








